Mitt oppsett har plass til 4stk 12 liters cornelius fat. Har brukt en atten millimeter hobbyplate som er limt dobbelt, radiefrest og hvitoljet som topp plate. Tårnet er satt sammen av 2" svartjern rørdeler låst av med litt epoxy. (fant en som hadde lagt ut et bilde av et slik tårn på nette) Slangene til tappekranene er av typen veldig tykk utpå og veldig tynn Inni med antibakteriellt belegg, tredd gjennom tårnet i 18mm el trekkerør for å beskytte den fine silikonen mot de kvasse kantene inni. Tornet er videre fyllt med isolasjon. Så har jeg perlick 650SS kraner i polert rustfritt med frekke succubus damer oppå. Dryppetrauet er også i polert rustfritt. Er en liten co2flaske med regulator på i bunnen av skapet. Så en manifoil med 4 utløp med kuleventil og tilbakeslags ventiler i hvert. Har også satt en inn en stc1000 for mer nøyaktig kontroll av temperaturen.Har ikke fått testet å tappe enda, har flere batcher med øl på gjæring men ingenting på fat akkurat nå
Vurderte å lage en liten tank pumpe og sirkulasjons rør for kjøling av slanger og shanks men. Jeg slo det fra meg da jeg ikke vet om det er nødvendig.
Vis vedlegget 21004