Tror ikke det finnes en direkte overgang fra shank til 3/16.
PetterL Norbrygg-medlem 25 Nov 2021 #142 Du får shank overgang fra John Guest til 3/8” og så bruker du bare 3/8” stem overgang til 3/16”, rett eller 90 grader etter behov.
Du får shank overgang fra John Guest til 3/8” og så bruker du bare 3/8” stem overgang til 3/16”, rett eller 90 grader etter behov.
Oddvar Demmo Norbrygg-medlem 26 Nov 2021 #143 PetterL skrev: Du får shank overgang fra John Guest til 3/8” og så bruker du bare 3/8” stem overgang til 3/16”, rett eller 90 grader etter behov. Klikk for å utvide... ser at jeg må bruke en overgang som jeg tenkte å slippe. Hvilen dimensjon/gjenger er det schankene ?
PetterL skrev: Du får shank overgang fra John Guest til 3/8” og så bruker du bare 3/8” stem overgang til 3/16”, rett eller 90 grader etter behov. Klikk for å utvide... ser at jeg må bruke en overgang som jeg tenkte å slippe. Hvilen dimensjon/gjenger er det schankene ?
PetterL Norbrygg-medlem 26 Nov 2021 #144 Oddvar Demmo skrev: ser at jeg må bruke en overgang som jeg tenkte å slippe. Hvilen dimensjon/gjenger er det schankene ? Klikk for å utvide... 5/8" BSP
Oddvar Demmo skrev: ser at jeg må bruke en overgang som jeg tenkte å slippe. Hvilen dimensjon/gjenger er det schankene ? Klikk for å utvide... 5/8" BSP
msevland Dommer Sentralstyre 28 Nov 2021 #145 Oddvar Demmo skrev: Fikk nukatapp med schank og 5/16 duotight så lurer på om JG har noe som kan skrues på schankene og gjerne med 3/16 Klikk for å utvide... TapCooler hadde dem før. Fikk et tips fra Tor om disse Stainless Steel, 1 3/4 www.ontariobeerkegs.com
Oddvar Demmo skrev: Fikk nukatapp med schank og 5/16 duotight så lurer på om JG har noe som kan skrues på schankene og gjerne med 3/16 Klikk for å utvide... TapCooler hadde dem før. Fikk et tips fra Tor om disse Stainless Steel, 1 3/4 www.ontariobeerkegs.com