Kjøling av vørter

katla

På Ebay fins det ein seljar i junaiten som heiter NyBrewsupply.    Dei sel ferdige wort chillers. 

Passar dei amerikanske garden hose koblingane dei sel til norske gardena koblingar?  Skal ein satsa på 3/8"  eller 1/2" tubing for kjølaren? 

Stål eller kopar?  (Det verkar på meg som om kopar har betre varmeutveksling enn rustfritt 304).

Er det nok med 25 fot til ei vanleg 25 liters bryggpanne?

Tror ikke koblingene stemmer helt.
3/8 holder, men prisforskjellen er kanskje ikke stor opp til 1/2" og det er bedre. 25 fot er vel raskt omregnet ca 8 meter, jeg har 10 meter 8mm kobber, og til 25 liter er det nok (med røring i tillegg)
Kobber leder bedre, men rustfritt er jo mer holdbart og enklere å ha med å gjøre, tror kjøleren blir stivere og bedre å håndtere også. Tror heller ikke forskjellen i kjøleeffektivitet er dramatisk.
Jeg personlig ville valgt rustfritt ;)

katla skrev:
Stål eller kopar?  (Det verkar på meg som om kopar har betre varmeutveksling enn rustfritt 304).

Kopar er ein bedre varmeledar i utgangspunktet, men desse rusrfrie kjølarane har så tynnvegga røyr i forhold til koparkjølarane at i praksis er det liten eller ingen forskjell.

Om tilkoblingane har  feks. 1/2" gjenger kan du skru på gardenakoblingar med 1/2" røyrgjenger direkte.

Tilbake
Topp