Kjøp av flasker...

Er det noen her som har erfaringer med kjøp av flasker av Nordicpack.no?

Er det andre plasser man får tak i 0,5l brune flasker til en grei penge?

Ja. Jeg var å hentet 100 flasker der en gang i tia (3 års siden tror jeg). Bruker flaskene ennå og er veldig godt fornøyd med kvaliteten og utseende på de. Prisen er så som så, må nok kjøpe ganske mange før det blir ordentlig billig.

Hmm....enten må jeg kjøre opp på østlandet (Bor jo i Kristiansand), eller få det tilsendt.....uansett hva jeg velger så sparer jeg vel ikke det helt store beløpet. Vurderer å knalle til med 4-5 kasser fra nordicpack, så har jeg jo for en stund.

Kan høre med noen av de lokale pubene også, selv om det ikke frister å vrenge neglene på etiketter. Har hørt at kokende vann er det beste, så lar seg vel gjøre det også  :ilike:

Takk for svar folkens :hadet:

Sendte et par mail ut til noen lokale pub'er her i kristiansand og fikk til svar at jeg måtte bare komme å rote i kontaineren etter flasker.
I frykt for å bli tatt for å være uteligger og bli uglesett så bestiller jeg heller på Nøgne Ø sine nettsider og henter de i grimstad. 300 "flashen" for 1500,- syntes jeg er en akseptabel pris, og da er flaskene fri for etiketter, gamle snus og øl rester.

Tilbake
Topp