• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

kjøpe 0,5L flasker sammen?

Hei

Jeg har pratet med NordicPack om å få kjøpe en hel pall med flasker.
En hel pall er da 1904 flasker, som inkluderer korker og pappesker som rommer 12 flasker.

En hel pall er vel i meste laget for meg. men ser for meg at jeg beholder 4-500 flasker selv.

1904 stk flasker à kr 2,88
1904 stk gjenvinningsavg. à kr 0,225
1 stk pall Kr 100,-
7 stk plastplater à kr 35,-
2000 stk 26 mm kronekorker à 0,32
150 stk pappesker for 12 flasker à kr 9,40
frakt Postnummer 0001-3999: Kr 1085,- pr pall

Dette er da 9361 + mva = 11701
Per flaske blir det 6,14
12 stk i eske 73,74 ~75

Så greia er jo det at jeg trenger salg på 1400 flasker før jeg kan kjøpe denne pallen.
Og siden jeg tar meg bryet med å få sortert disse flaskene så runder jeg opp til 75,- kr pr eske a 12 stk.
så selger ikke enkeltflasker.
Jeg bor på torshov i Oslo og flaskene vil bli delt ut her.
Er det interesse for dette?
 
Høyden mineralvann i Moss tar 6 kr flaska (nøgne ø typen) det er jo uten frakt men de kan jo hentes i butikken ved behov.
 
Aha, ja det er jo ikke så dumt da. Blir hakket billigere fra Nordicpack men da slipper du jo å kjøpe så sinnsykt mange.
Men finner ikke noe om høyden mineralvann da. Er det kanskje varnaveien mineralvann du tenker på? De hadde værtfall ikke ølflasker. Men jeg sender en mail til de og hører. Takk for tipset.
 
Varnaveien ja. Den prisforskjellen er marginal ja 12 pakk blir jo 72 men du får ikke med korker mot 73,74 med korker hos nordic pack. Det positive med varnaveien er at du kan be om x kasset nøgne ø og y kasser med panteflasker og de ser ikke engang rart på deg. Hyggelig gjeng der.
 
er jo en som leverer både stavanger og oslo for 6 kr flaska. NØ-type. tror han har anonse på finn.no. vis ikke ligger det på facebook på gruppa: for oss som brygger selv. har kjøpt av ham og de er topp. kan sikkert finne nummeret dersom du ikke finner det :)
 
Tilbake
Topp