Kjørte ny runde på gjærstarteren - for mykje gjær?

Satte en gjærstarter med WLP001 for to veker sidan, men bryggehelga vart utsatt. Dekanterte derfor i går kveld og slengte oppi en liter til med 100 gram DME. No skummer det godt i erlenmeyerkolben, men eg er usikker på om det er problematisk at eg ender opp med meir gjær enn planlagt. Er det problematisk å pitche for mykje gjær?

Og er det eventuelt mogleg å fylle eit White Labs rør med gjærpuddinga eg har laga og ta vare på denne til eit seinare brygg? Kor lenge kan det stå i kjøleskap i så fall?

WLP001 er såpass nøytral at jeg ville ikke bekymret meg for overpitching. Generellt sett skal det mye til før man overpitcher så mye at det har negative effekter.

Eller - du kan dekantere og måle opp anbefalt mengde slurry ihht. MrMalty ;)

Men med et ekstra step har du nok ikke fått dyrka opp nok gjær til at det kvalifiserer til en stor nok overpitch at det vil være snakk om produksjon av markante usmaker

Gode greier, takk for svar.

Skal prøve meg på gjærkalkulator neste gang. Kor mange milliarder celler per ml kan eg regne med at eg har? Har ikkje mikroskop til å telle celler per dags dato. :) Om eg finn ut at eg har plenty gjær til overs kan eg kanskje slenge noken ml i et White Labs-rør, om det er nokon vits i?

Tilbake
Topp