Skal måle etterpå og gi deg en tilbakemelding.Hva er mål på fryseboksen ? Tenker både utvendig og innvendig
Peram
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Skal måle etterpå og gi deg en tilbakemelding.Hva er mål på fryseboksen ? Tenker både utvendig og innvendig
Peram
Tror jeg har hatt opp til 23 liter, men da anbefales ikke belgisk gjærDet koniske gjæringskaret, er det 26,5liter til gjæring eller er det 26,5liter totalvolum ? altså at man kan gjære 20-23 liter uten gris ?
@JørgenM Går budrunden til søndag nå som minste pris er oppnådd?
Målene innvendig er 70x68x47, oppgitt til 204 liter. Plass til tre fat og co2.Hva er mål på fryseboksen ? Tenker både utvendig og innvendig
Peram
Heisann. Beklager, gjæringskaret sender jeg ikke. Eneste mulighet for deg er at noen du kjenner henter den og sender den videre til deg. Jeg ønsker ikke ansvar for de skader som (ofte) kan oppstå når man sender ting i posten. Har litt dårlig erfaring fra slikt fra før...Heisann! Kunne du funnet ut hva frakt blir på kona? Byr deg 3100+frakt gitt at det ikke blir mange tusen i frakt
Har ikke esken nei...Men du har ikke orginal innpakning?
Det er kun kjøleskap, 180 cm. Skulle ikke være problem å få plass til både kone og gjæringskar. Men det kommer jo an på hvor svær kona di er da!?Er det kjøleskap med liten fryseboks?
Eventuelt er det plass til både kona og ett normalt gjæringskar?
Tja, vi kan vel si kl 20.00.Når på tirsdag går budrunden ut?
Da har jeg fått inn bud på 3150,- på konisk gjæringskar. Vil samtidig oppfordre til å legge inn budene her i tråden, da bud på pm ikke nødvendigvis blir lest med det første
Prøver meg på 3200,- for konisk!Da har jeg fått inn bud på 3150,- på konisk gjæringskar. Vil samtidig oppfordre til å legge inn budene her i tråden, da bud på pm ikke nødvendigvis blir lest med det første