• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Korkemaskin - proffmodell - selges i Bergen

Marius K.

Norbrygg-medlem
Hei

Denne ble kjøpt rett før jeg gikk fra flaske til fat, og er nesten ikke brukt. Derfor selges den nå til høystbydende over kr. 1000. Må hentes (den er tung (!) og porto vil bli dyrt ved forsendelse).

Det er en slik:

Håndkorker Proffmodell - BryggSelv

Jeg kan legge ved bilde om ønskelig (står innerst i boden, og orker ikke grave den frem om jeg ikke må :))

EDIT: Lar i første omgang annonsen ligge ut til neste fredag, 1. mai kl. 11:30.
 
Hei

Denne ble kjøpt rett før jeg gikk fra flaske til fat, og er nesten ikke brukt. Derfor selges den nå til høystbydende over kr. 1000. Må hentes (den er tung (!) og porto vil bli dyrt ved forsendelse).

Det er en slik:

Håndkorker Proffmodell - BryggSelv

Jeg kan legge ved bilde om ønskelig (står innerst i boden, og orker ikke grave den frem om jeg ikke må :))

EDIT: Lar i første omgang annonsen ligge ut til neste fredag, 1. mai kl. 11:30.

Jeg kan jo hjelpe til med markedsføringa: Hvis du veit du kommer til å flaske en del øl, så er denne verdt penga. Jeg har hatt min lenge, og den gjør nesten flaskinga til en glede:). Å gå fra den skranglete saken som fulgte med det enkle settet jeg starta med, og til denne, var som å komme til himmelen.
 
Jeg kan jo hjelpe til med markedsføringa: Hvis du veit du kommer til å flaske en del øl, så er denne verdt penga. Jeg har hatt min lenge, og den gjør nesten flaskinga til en glede:). Å gå fra den skranglete saken som fulgte med det enkle settet jeg starta med, og til denne, var som å komme til himmelen.

Enig! Den er helt overlegen den billige varianten! Hadde jeg hatt plass i boden hadde jeg beholdt den, men fruen insisterer på at det må være plass til alt utstyret i boden, og nå med ny boksemaskin i hus er det vel ingen bønn :D
 
Tillater meg å *bumpe* denne. Minner om at jeg stenger for bud fredag 1. mai kl. 11:30.

@RayOlav antar du henter om budet ditt står seg?
 
Tilbake
Topp