Noen som trenger Ølsett fra olbrygging.no?

Svennix

Norbrygg-medlem
Jeg har planer om å stikke over til Grimstad for å hente et kjøleskap med tappetårn, som de selger. I den forbindelse tenkte jeg å høre om noen var interessert i å kjøpe et eller fler ølsett fra de? Så kan jeg frakte det over til Bergen for en billig penge. Jeg synes vestbrygg har litt stive priser for sine ølsett, mens olbrygging.no har helt greie priser, men blir fort dyrt med frakt (70,- kr++ pr ølsett i frakt).

Så, planen min er å ta 30,- kr i frakt pr ølsett. Jeg har stor bil, så plass burde ikke være et problem. Måten dette gjøres på er at dere bestiller det dere skal ha, på olbrygging.no sin nettbutikk(å betaler), og legg til i kommentarfeltet at jeg skal hente det. Jeg sender navnet og nummeret mitt til dere her på forumet etter dere har sagt ifra at dere ønsker å bestille.

Jeg skal dra over til Grimstad kvelden 6 juli, handle og hente varene 7 juli og er tilbake i Bergen samme dag rundt 19-2000 tiden. Utlevering må skje den 7(på kvelden) eller 8 juli. Etter dette er jeg borte i 2 uker. Kan levere til hjemme adresser om det er i nærheten av sentrum, hvis ikke må det hentes hos meg på Bønes, eller jeg kan møte dere et avtalt sted i sentrum/bønes. Betalingen skjer ved leveringen, helst vips, men cash går også greit.

Dette basere seg på tillit, noe fra min side men da aller mest fra deres side. Jeg er en ærlig person og er ikke ute etter å lure noen. Jeg er helt ny på forumet og brygging, kjøpte mitt første bryggeutstyr på lørdagen, og satt mine to første brygg på søndagen. Dette er også en gylden mulighet for meg til å møte flere av dere som brygger i Bergen

I første omgang ønsker jeg kun å vite om noen er interessert, så ikke bestill enda!! Når jeg har datoen spikret 100% vil jeg si ifra i denne tråden, og alle de som har meldt sin interesse kan bestille.

Håper på positive svar!
 
Tilbake
Topp