Lagring av vakumpakket humlepellets

Har noe vakumpakkede humlepellets som ikke skal brukes før om ca 6-7 uker. Har de liggende i en uisolert garasje og med de sommertemperaturene vi har i Bergensområdet for tiden så holder den vel kanskje 12 grader... Er det greit å lagre slik for en relativt kort periode eller bør den ligge i frysen til jeg skal bruke den?
 
Den ene pakken skal tørrhumles på fredag, resten skal brygges på et seinere tidspunkt. Har forsåvidt plass i både kjøleskap og frys, lurte bare på om vakumpakket humlepellets tok skade av å ligge i garasjen.
 
Er de vakumpakket er det helt greit at de ligger i garagen noen uker. Ikke akkurat tropisk i Bergen om dagen
 
Kjøling lagring og vakumpakka er vel det viktigaste for å oppbevara humle. Vi har rettnok hatt heller kald mai her i vest men fredag sto det 21 grader på min gradestokk og det kan vel ikkje kallast kjøleg.

Og 6-7 veker betyr heile juni og juli og då ville eg vel hatt humla på kjølen/i frysen - vi får jo leva i håpet om at vi ikkje skal ha 6-12 grader resten av sommaren her i vest....

(avsporing-start)
Godt eg hadde nydeleg nylaga velhumla (i utgangspunktet) Kølsch å leska meg på utover fredagsettermidagen
- lettøl - ca. 2,5 %
- tørrhumla med Hallerthauer Mittelfruh (det må eg berre anbefala og til humlepusharane her i landet sin fordel: bruk rikeleg - dobbelt opp med aroma og tørrhumle når du lagar lettøl) (uff - det skal visst ikkje vera særleg humlepreg på Kølch)
- US05 (jada, eg veit at det til tider er *teoretisk* mogleg å oppdriva ekte kølsch gjær i Bergen - men til dei som klagar på at US05 ikkje er rett i Kølsch: det skal heller ikkje vera Citra i Kølsch om ein skal vera spissfindig - kanskje heller ikkje Mittelfruh for alt kva eg veit- men Mittelfruh er iallefall tysk))
- laga i Bergen med regnvatnet frå kjem sigande i røra frå Svartediket så den kal vel knapt kallast Kølsch - kanskje ein Bølsch?
(avsporing-slutt)
 
Tilbake
Topp