Lekk kran

Jo-Helge skrev:
Ein kan få kaldsveis . Riving . Då vert det berre styr. Reknar med du ikkje smører gjengene før du skrur på.

frå min  HTC  "smart-tellefon "

Har ikke smurt gjengene, bare skrudd på og av krana i forbindelse med hvert brygg.

Vet ikke hva kaldsveis er heller, hehe. Har jeg gjort noe jeg ikke burde gjøre? Bør jeg nå bare ta på gjengeteip og la den stå på i fremtiden uten og ta den av ved vasking av kjele?

Er det noe man kan smøre på gjengene for å unngå riving?
Tror det finnes noe (en form for vaselin) som ikke er skadelig for oss, men hva om det kommer litt i vørteren?
Hva med å bruke en union her, da slipper man vel i det minste dette med gjengetape.

Gjenetap hjelper på ja. Vi har brygga 60-70 brygg uten å skru av krana berre passa på å gjere den god rein og sjå til at der ikkje står vann i den etter reingjering. Kan hende noken er uenige med oss her ,men det er slik me gjer det då

"Sånn koga eg "

frå min HTC "smart-tellefon "

Jo-Helge skrev:
Gjenetap hjelper på ja. Vi har brygga 60-70 brygg uten å skru av krana berre passa på å gjere den god rein og sjå til at der ikkje står vann i den etter reingjering. Kan hende noken er uenige med oss her ,men det er slik me gjer det då

frå min  HTC  "smart-tellefon "

OK, så tingen er at jeg kan ødelegge gjengene om jeg skrur den av og på for hver gang?

Som andre har sagt: Bruk teflom gjengetape når du monterer kranen. 

Så ville eg kanskje ha tenkt over om ein skal demontera dette kvar gong ein bryggjer.  Normalt sett er ein litt forsiktig når det kan vera basilliuskfare men i ein kokekjele får ein vel gå ut frå at det meste er heller sterilt etter koking i ein times tid eller meir og med litt sirkulering av nokre liter kokande vørter gjennom kranen så blir vel det meste av basilliuskar kverka skulle eg tru. 

Kranen du har er også ikkje særleg egna for demontering - då er det enklare å gjera dette med tredelte kranar (for dei som likar å putla med slikt). 

katla skrev:
Som andre har sagt: Bruk teflom gjengetape når du monterer kranen.  

Så ville eg kanskje ha tenkt over om ein skal demontera dette kvar gong ein bryggjer.  Normalt sett er ein litt forsiktig når det kan vera basilliuskfare men i ein kokekjele får ein vel gå ut frå at det meste er heller sterilt etter koking i ein times tid eller meir og med litt sirkulering av nokre liter kokande vørter gjennom kranen så blir vel det meste av basilliuskar kverka skulle eg tru.  

Kranen du har er også ikkje særleg egna for demontering - då er det enklare å gjera dette med tredelte kranar (for dei som likar å putla med slikt).  

Hvor mange runder med gjengeteip kjører jeg på med, tror du? Har ingen erfaring med dette... Har ikke lyst til å måtte skru av og på flere ganger enn jeg må, i fare for å ødelegge gjengene..

Fire fem rundar med klokka når du ser inn mot kjelen. Tapen "smører" gjengene samtidig som den fyller dei små tomroma for å tette.

protto skrev:
Fire fem rundar med klokka når du ser inn mot kjelen. Tapen "smører" gjengene samtidig som den fyller dei små tomroma for å tette.

OK, takk for svar. Da håper jeg det løser problemet!

Tilbake
Topp