• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Lindr pygmy k30 profi

Har en ølkjøler stående som ikke kommer til å bli brukt siden jeg har kjøleskap med tappekran på.

Brukt, men fungerer bra å kjøler godt!

Selges helst ikke, men byttes i en kompaktbrygger av noe slag
 
Nei akkurat hvilken må jeg bare se om jeg får noe byttetilbud.
Jeg har ikke brygget før så jeg må vel begynne en plass

Bor i sandnessjøen, men frakt rundtom i landet er ikke noe problem
 
Hvor holder du til?
Jeg er på hurtigruta så alt i nærheten av sjøen har jeg billig frakt.

den er 8 ny, brukt men ikke mye.
Halv pris av ny pris, er det en upris?
 
Tydeligvis for mye, enn 3
Har ikke aning hva folk vil gi for noe slikt, men kom med eet bud så blir vi alltid enige.
Kan og betale imellom for å få en bra brygger.
 
Sendt PM.
Edit: Mulig dette er i strid med forumreglene, så derfor sier jeg følgende: Tre inkludert frakt høres interessant ut. Bor i Trondheim og kan hente på Hurtigruta.
 
Det går bra, men da blir det fort et par uker til jeg kan levere

Har flere som er intr nå, skal bare høre på tilbakemeldinger først så får du høre
 
Det går bra, men da blir det fort et par uker til jeg kan levere

Har flere som er intr nå, skal bare høre på tilbakemeldinger først så får du høre
Uproblematisk å vente et par uker. Edit: Denne var vel ment til bergenseren... Men gjelder fortsatt, selvsagt.
 
Supert, siden dere byr begge to kan jeg si budfrist kl 2000?
Så får vi bestemme tid å frakt etter det.

3200 leder av bergensmannen
 
Jeg blir opptatt fra kl 1800 og resten av kvelden. Byr 3300,- nå, og håper det holder - oppfattet vel egentlig at tre blank var et stående tilbud ut fra innlegget...
 
Det var vel strengt talt det, men dere bydde stort sett samtidig så jeg så egentlig ikke en annen løsning, håper det er greit for dere?
 
Greit nok. Da blir kr 3300,- mitt siste bud. Må dog innrømme at jeg blir litt skuffet dersom bergenseren får tilslag for en femmer mer. Men slik er kanskje verden?
 
Tilbake
Topp