Lodde stemmningen for Akershusmesterskap 2019

Jeg kunne tenke meg å bli med på Akershus flaskemesterskap 2019!

  • Selvfølgelig!

    Stemmer: 8 80,0%
  • hmmm.. Kunne vært spennende. Får se..

    Stemmer: 2 20,0%
  • Nei, dettte er ikke noe for meg.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    10

John P

Norbrygg-medlem
Norbrygg Akershus forsøker å dra i gang en flaskekonkurranse for Norbrygg Akershus medlemene. Jeg har laget en liten spørreundersøkelse for å se hvor mange som kunne tenke seg å delta.
Det vil blir premier, og tilbakemeldinger på deres øl fra Norbrygg dommere. Vi forsøker å få til innlevering hos diverse bryggebutikker, samt hjem til noen i styret.

Anbefaler alle nye bryggere til å sende inn også. Det er mye nyttig å hente hos dommere, og hvem vet, kanskje øllet du lager kommer hele veien til toppen..?

Mere info kommer.
 
Norbrygg Akershus forsøker å dra i gang en flaskekonkurranse for Norbrygg Akershus medlemene. Jeg har laget en liten spørreundersøkelse for å se hvor mange som kunne tenke seg å delta.
Det vil blir premier, og tilbakemeldinger på deres øl fra Norbrygg dommere. Vi forsøker å få til innlevering hos diverse bryggebutikker, samt hjem til noen i styret.

Anbefaler alle nye bryggere til å sende inn også. Det er mye nyttig å hente hos dommere, og hvem vet, kanskje øllet du lager kommer hele veien til toppen..?

Mere info kommer.

Bare for medlemmer i Akershus? (Jeg bare spør - jeg mener ikke å si at det ikke er greit, altså:).)
 
Hei Finn, takk for sist og ditt ex-beer-ement! :)

Ja, dette er er arrangement for Akershus medlemmene mtp lokal aktivitet i fylkeslagene.
 
Tilbake
Topp