Løst Varmeelement som ekstra varme til gryta

Alt ettersom hvor du bor kan du få to grilltennere av meg. Er på 850w stk. Ellers finner du slike på jula for en slikk og ingenting.  Jeg bor i nannestad.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Jeg har forresten en av de fra Ukraina.. Den ser litt simpel og billig ut, men den gir bra med varme.. Ulempen er lengden, så den kommer ikke så langt ned i vørteren når den henger på kanten..

Jeg har en sånn fra Ukraina, likte den ikke. Den er for kort til at jeg kan henge den på grytekanten.

Kjøpte en slik http://www.ebay.com/itm/Electric-Wa...74?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a274a16de som jeg er veldig fornøyd med. Bruker den til oppvarming av skyllevann og til å få raskere oppvarming til kok. Står stødig på grytekanten og virker sikker i bruk. Den er riktignok 3 KW, så litt kraftigere enn det du ønsker, men samme selger har flere forskjellige varianter fra 1.5 KW.

Frodejo skrev:
Jeg vil gjerne kjøpe, men jeg bor i Arendal. Ikke fristet til å sende da :)

Dersom du ikke får tilsendt, så kan du få kjøpt ett par av meg (bor på Fevik - så frakt kan skippes). Er Jula sin type grilltenner..

mvh
Rune

Glimrende. Skal til Fevik i morgen. Så er du tilgjengelig, så stikker jeg gjerne innom. Skal være i Trolldalen.
Send meg gjerne en sms på 97159617 så tar jeg kontakt.

Tilbake
Topp