Demontert, renset, montert og testet i går. 900,-
Miguel 4 Sep 2018 #2 FYI så mangler du thrust washeren ser det ut til. En skive som skal sitte på stangen mellom impeller og polysulfone-huset.
FYI så mangler du thrust washeren ser det ut til. En skive som skal sitte på stangen mellom impeller og polysulfone-huset.
S svenerik Norbrygg-medlem 4 Sep 2018 #3 Javel. Det er en liten hvit skive som sitter på baksiden av impelleren(sees ikke på bildet). Stangen går ikke helt gjennom impelleren.
Javel. Det er en liten hvit skive som sitter på baksiden av impelleren(sees ikke på bildet). Stangen går ikke helt gjennom impelleren.
Miguel 4 Sep 2018 #4 svenerik skrev: Javel. Det er en liten hvit skive som sitter på baksiden av impelleren(sees ikke på bildet). Stangen går ikke helt gjennom impelleren. Klikk for å utvide... Aha. Kanskje det er noe de oppgraderte til istedenfor skiva.
svenerik skrev: Javel. Det er en liten hvit skive som sitter på baksiden av impelleren(sees ikke på bildet). Stangen går ikke helt gjennom impelleren. Klikk for å utvide... Aha. Kanskje det er noe de oppgraderte til istedenfor skiva.
Jo-Helge Norbrygg-medlem 4 Sep 2018 #5 svenerik skrev: Demontert, renset, montert og testet i går. 900,- Vis vedlegget 38205 Vis vedlegget 38206 Vis vedlegget 38207 Vis vedlegget 38208 Vis vedlegget 38209 Klikk for å utvide... 1000,- inkludert frakt ? Sent from my iPhone using Tapatalk
svenerik skrev: Demontert, renset, montert og testet i går. 900,- Vis vedlegget 38205 Vis vedlegget 38206 Vis vedlegget 38207 Vis vedlegget 38208 Vis vedlegget 38209 Klikk for å utvide... 1000,- inkludert frakt ? Sent from my iPhone using Tapatalk
S svenerik Norbrygg-medlem 4 Sep 2018 #6 Jo-Helge skrev: 1000,- inkludert frakt ? Klikk for å utvide... Høres greit ut det, men jeg må dobbeltsjekke det Miguel nevnte om skiven. Jeg kommer tilbake til deg.
Jo-Helge skrev: 1000,- inkludert frakt ? Klikk for å utvide... Høres greit ut det, men jeg må dobbeltsjekke det Miguel nevnte om skiven. Jeg kommer tilbake til deg.
Jo-Helge Norbrygg-medlem 4 Sep 2018 #7 svenerik skrev: Høres greit ut det, men jeg må dobbeltsjekke det Miguel nevnte om skiven. Jeg kommer tilbake til deg. Klikk for å utvide... Topp Sent from my iPhone using Tapatalk
svenerik skrev: Høres greit ut det, men jeg må dobbeltsjekke det Miguel nevnte om skiven. Jeg kommer tilbake til deg. Klikk for å utvide... Topp Sent from my iPhone using Tapatalk