• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Senz kjøleskap 102 cm

hrukin

Norbrygg-medlem
Selger mitt kjøleskap Senz LA102, fungerer perfekt til gjæring med en inkbird og jeg får plass til to fat for servering. Finnes dog merker av fat som du må ha litt løpefart for å få klemt inn, men det går. Kjøleskapet er 3 år gammelt og fungerer som nytt. Har høvlet av litt utstikk som er til feste av en hylle for egg i døra, dog ikke noe praktisk betydning i ølbryggesammenheng.

Følger med litt hobbyplater og støtte til bruk for gjæringshylle.

Edit:
Dimensjoner utvendig: 1025 x 545 x 580 mm (HxBxD)

Må selvfølgelig hentes og holder til på Rud ved Sandvika (utenfor Oslo)
Tenkte 900 kr,- for kjøleksapet.

Legger det også ut på finn i løpet av noen dager.


PXL_20231031_071922750.jpgPXL_20231031_072136107.jpgPXL_20231031_071909664.jpgPXL_20231031_072156541.jpg
 
Sist redigert:
Selger mitt kjøleskap Senz LA102, fungerer perfekt til gjæring med en inkbird og jeg får plass til to fat for servering. Finnes dog merker av fat som du må ha litt løpefart for å få klemt inn, men det går. Kjøleskapet er 3 år gammelt og fungerer som nytt. Har høvlet av litt utstikk som er til feste av en hylle for egg i døra, dog ikke noe praktisk betydning i ølbryggesammenheng.

Følger med litt hobbyplater og støtte til bruk for gjæringshylle.

Må selvfølgelig hentes og holder til på Rud ved Sandvika (utenfor Oslo)
Tenkte 900 kr,- for kjøleksapet.

Legger det også ut på finn i løpet av noen dager.


Vis vedlegget 64870Vis vedlegget 64871Vis vedlegget 64872Vis vedlegget 64873
102 cm høyde? 60 cm bredde?
 
Hvor mange kjøleskap har du nå?! Kondolerer med framtidig samlivsbrudd.
:D
Jeg skal kvitte meg med en fryseboks, så et lite under benk-kjøleskap bør gå i pluss. Og så har jeg en kone som kommer fra en gård med minst ti frysere, satser på at det hjelper litt.

Men med dette nye blir det fire kjøleskap. Nei, fem. Men tre av dem står i kjelleren, så de teller ikke like mye, håper jeg.
 
Tilbake
Topp