March-pumpe fra MoreBeer

Ja det må det jo være, ser ut som de tar 75$ for nyt hjul! Pumpa de selger på highgravitybrew.com tror jeg er den nye HF-pumpa, men der trenger jeg ikke noe annet så da blir det dyr frakt

Hjulet er ike så dyrt. Det er hele pumpehuset som ligger ute. Har et produktnr. liggende hjenne du kan bruke.

AudunWS skrev:
Ja det må det jo være, ser ut som de tar 75$ for nyt hjul! Pumpa de selger på highgravitybrew.com tror jeg er den nye HF-pumpa, men der trenger jeg ikke noe annet så da blir det dyr frakt

Betalte $24 for den oppdaterte impelleren da jeg bestilte pumpe fra Morebeer.

Produktnummeret (SKU-nummeret) hos Morebeer er H315I. Må skrives inn i eget felt ved bestillingen.

Vi er også ute etter det nye skovelhjulet, så flott dersom noen har erfaring med hvor man får tak i det billig. Finner ikke noe ved søk på H315I hos morebeer.

Beant skrev:
Vi er også ute etter det nye skovelhjulet, så flott dersom noen har erfaring med hvor man får tak i det billig. Finner ikke noe ved søk på H315I hos MoreBeer.

Du finner det ikke hvis du søker på vanlig måte i nettbutikken til MoreBeer. Du må skrive det inni et eget felt i bestillingsskjemaet du får opp på skjermen før betaling. Du finner et eget felt det står "SKU" i. Skriv koden inn der.

Krille skrev:
Ang. March 315HF, her er hva eg fikk som svar på mail fra March Manufacturing: The 315HF pump is actually a 815-PL Beer Pump.

Ser at den finnes ute på ebay: http://www.ebay.com/itm/March-pump-...77?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2569b0c7a5
Edit: Samme Ebay-butikk som Protto linket til :)

Men H315HF er altså 110v/60Hz varianten. 230v heiter H375, og er tisynelatande utan "high flow" impelleren.

Og endå bedre er den med vanleg pumpehus: http://www.ebay.com/itm/March-pump-815-PL-C-230V-home-brewing-hot-water-pump-/160755774201?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item256dca72f9

230V-varianten kommer uten booster impeller. Den må bestilles separat. I alle fall måtte jeg det da jeg bestilte.

Takk for info og linker! Siden jeg trenger noen flere QRs fra MoreBeer så kan jeg like godt bestille alt der og klare meg med en frakt. Prisene ser ut til å være rimelig like på disse pumpene rundt omkring

Prisen blir jo ikke så avskrekkende når man kunne kjøpe løs impeller. Men det er jo ikke godt å vite når den ikke ligger på nettsjappa...

Ang den ekstra kapasiteten, den er mest aktuell når det kommer til whirlpooling?

Det er ikke bare kapasiteten som forbedres. Det er også lettere å få pumpe til å få "suction" mao lettere å prime.

Tilbake
Topp