Medlems "kontigent"

John P

Norbrygg-medlem
På møte i går (som det kommer et referat fra) ble vi enige om en "kontigent" på hele 100kr per snute, som kommer til å gå til råvare ++ til fellesbrygging. Knut ble valgt til nrbls først offisielle verv, kasserer. For de som ikke var på møte, kan denne skarve hundrelappen betales til Knut, cash eller via nettbank. Send meg eller Knut en pm/Mail for kontonummer. Det blir også en doodle etter hvert på fellesbrygg. Den vil foregå 12 eller 13.5.12. Rdwhahb!
 
Kontingenten høres flott ut.  Kontonummer mottas med glede.  Supert at dere fikk tatt en liten prat om veien videre.

Fellesbrygging 12. eller 13. mai går ikke for meg.  Da er det årets første flystevne og jeg er "On tour"! ;-)

Hadde notért meg noe her den 5.; men da bortfaller det?

MM
 
Det ser ut som om 12-13 blir ubeleiglig for flere. Er det noen sjangs for å rekke det til den 5.5? Jon, Helge? Flere? :help:
 
Albech skrev:
Du kan holde deg unna sidene våre.

Det var nå en ikke helt bra tone... Grunnen til at vi er på sidene deres er at trådene dukker opp i uleste innlegg siden siste besøk. Det er ikke det at vi ligger og snoker på deres laugsider.
 
Hvis du hadde sett hva han hadde skrevet før han editeret innlegget, kan du skjønne Albech. Tror nok det var øl inn i bilde, siden det kl.0300 på natta.. :p
Vi vet at forumet er åpent, og vi har ikke noe hemmelig, og alle er velkommene til å lese her. kanskje noen finner inspirasjon til sine laug.
 
Det er helt riktig John, han har kuttet ut det han skrev først, og sånn drittprat skal vi ikke ha på våre sider. >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Hei er det mulig å være såkalt passiv medlem, har det litt travelt med bygging av bryg.gekjeller ca 30m2. Vi er et par karer som driver med litt brygging.
Men nå blir det bygging. Hadde vært artig å slenge innom for å lære litt av de mer drevne. Selv har vi 14 brygg i sekken a 150 liter
Hilsen en av kara i Glomma Nanobryggeri(holder til i Sagdalen med flytteplaner til Fetsund).
 
En skarve hundrelapp er vel ingen ting imot litt sosialt, tilgang på fellesbrygg, litt rabattordninger på råvare/utstyr, utflukter med en sosial og jovial gjeng. ;D Dere er hjertelig velkommen i alle fall.
 
Nei det er det slettes ingenting å si på, men regner med at ingen vil oppgi k.nr. her.  eller er det bare å møte opp på noen av treffene og betale der og da
 
Det kan tas ved første møte. Blir nok fellesbrygging 12 eller 13 mai. Bare å møte opp. Sender du meg kontaktinfo på en pm, så melder jeg deg inn. :)
 
Nå må dere være raske til å betale kontingenten. Send meg en pm, og dere får knto.nr. mitt
Vi satte vel en frist til midten av mai. Kom igjen gutta BETAL, vi skal jo kjøpe inn varer.  11 har betalt til nå.  >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Håper alle som har vært med fra starten, selv om de ikke har vært med på noe møte enda, fortsatt vil blåse liv i Nrbl, og det er aldri for sent for å være med på møter/fellesbrygg/sosialt. Kom igjen gutta!
 
Tilbake
Topp