Medlemskap.

Antakelig, ja. Følg med i denne tråden for mer info. Kommer (forhåpentlig snart). Hvis du mottar eller har mottatt svarmail fra meg, kan du anse deg som medlem, om du har fått giro eller ikke.
 
Hvordan går det med etterslepet?

Når du kommer til meg må jeg vente til giro er betalt før jeg får tilgang til medlemseksjonen av forumet?
Er det mulig å få giro på epost, så blir det betalt i løpet av kort tid.

Endre
 
Gahr skrev:
Innmeldingsskjemaet virker igjen. Jeg holder på å ta igjen etterslepet...
Hva menes med det? Jeg prøvde å registrere meg for et par-tre uker siden men ingenting har skjedd så langt.
Må jeg gjøre noe? Lese denne tråden?
 
EndreS skrev:
Hvordan går det med etterslepet?

Når du kommer til meg må jeg vente til giro er betalt før jeg får tilgang til medlemseksjonen av forumet?
Er det mulig å få giro på epost, så blir det betalt i løpet av kort tid.

Endre
Venter og på Giro, skulle tro det var mulig å få på mail vi skriver jo 2013. snart.
 
Jeg registrerte meg for to-tre uker siden og har fått tilgang til medlemssidene nå (men ikke giro), så det ser da ut som det går framover!  :biersmile:
 
Giroer blir sendt ut en gang i mnd. Dersom dere ikke har fått giro og nylig har meldt dere inn, vil denne komme i desember. Man kan bare slappe av :)
 
Registrerte meg i starten av oktober, men har hverken fått tilgang på medlemsseksjonen eller giro. Trenger jeg å melde meg inn på nytt?
 
Jeg kan ikke se å ha fått noen innmeldingsmail fra deg, så det er like godt å melde seg inn på nytt.
 
Har også forsøkt å melde meg inn tre ganger, samt sendt en mail.
Finner du meg i systemet ditt da?
 
Jeg meldte meg også inn for noen måneder siden. Prøvde igjen for ca en måned siden eller så, men har ikke hørt noe. Finnes innmeldingen(e) mine i systemet mon tro? Fantastisk forum forresten :)
 
Tilbake
Topp