1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Medlemskap.

En tråd i 'Styret informerer' startet av Sarsveen, 18 Jun 2007.

1. Jørgen O

Jørgen O
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Flott, takk!

2. Noxz

Noxz
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Tar det lang tid ifra betaling skjer til man blir medlem? Betalte igår

3. JensD

JensD
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Vanligvis 1-3 virkedager. Pass på at du har registrert deg med samme epost i medlemsystemet og på forumet.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

4. SindreW

SindreW
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Når kommer fakturaene for 2018? Ser i referat fra styremøte at de skulle ut før 15 desember, men har ikke mottatt noe på mail og finner den ikke i Hypersys. Er det bare meg eller gjelder det alle?

5. JensD

JensD
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hei, det gjelder alle. Hypersys har endret systemet for fornying slik at vi ikke fikk iverksatt planen slik den står i referatet. Fornying av medlemskap vil skje i romjula.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Ekornskurken liker dette.
  6. JensD

JensD
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Liten oppdatering på det jeg skrev tidligere i desember. Fornying skjer automatisk når vi tipper over i 2018, faktura vil bli sendt ut så fort vi kan i etterkant (med forbehold om noen ørsmå forsinkelser).

Tilbakestilling av medlemskap for medlemseksjonen på forumet vil ikke skje før etter at faktura har forfalt. Vi tenker hardt for å finne beste løsning for å distribuere rabattkoder i denne mellomperioden.

Ellers ønsker jeg alle en gledelig jul og et godt nyttår!

Finn Berger liker dette.

Del denne siden