1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Medlemskap.

En tråd i 'Styret informerer' startet av Sarsveen, 18 Jun 2007.

1. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Styremedlem

Du hadde betalt. Fant feilen og fikset rett tilgang.

2. crazym

crazym
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Meldte meg inn idag, men så jeg hadde registrert meg her med forskjellig epost fra den jeg brukte på medlemskapet. Endret forumbrukeren min til samme.
    Må det kjøres en sync for at det automatisk skjer? Så profilen min fikk registrert innbetaling idag også.

3. tfheen

tfheen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Det kjøres en automatisk synkronisering en gang i døgnet, så det skal nok være på plass i morgen.

4. HåvardAndreas

HåvardAndreas
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Er ikke kid eller kontonr på pdf-fakturaen. Blir det tilsendt på noen måte?

5. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Styremedlem

Midt på fakturaen står det kontonummer og KID. Send kopi av faktura til medlem@norbrygg.no om noe er uklart.

6. BHB

BHB
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hei,

Ser at det ikke står "medlem i norbrygg" i profilen min. Er det da noe man ikke har tilgang på her ? Betalte medlemskap i forrige uke.

7. tfheen

tfheen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Sjekk at du har registrert samme epostadresse på forumet og i hypersys (sistnevnte finner du på https://norbrygg.hypersys.no/)

8. Per_Inge

Per_Inge
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Lurer på hva medlemsskapet egentlig koster? Jeg har betalt 550 totalt for 2013 og 2014. Det er for 12 måneder, 6 måneder, 2 måneder å 10 måneder. Beløpene er 150, 100. 150 og 150. Disse opplysningene ligger online på hypersys her å er forvirrende.

9. glennrlie

glennrlie
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Kontigent for 2014 er vel kr 200. Årsaken til at det har vært flere ulike betalinger og perioder er vel at det var ønskelig å få alle eksisterende medlemmer over til å betale for et vanlig kalenderår (jan-des), og ikke individuelt ettersom når folk ble medlem.

10. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Styremedlem

Informasjonen på HyperSys er forvirrende for de som har kontingent som krysser årsskiftet, spesielt knyttet til disse overgangsordningene som glennrlie nevner. Innbetalinger som gjelder to år vises dobbelt, og du må se på innbetalingsdatoen for å oppdage det.

Jeg har sett på dine innbetalinger, og det kan virke som det har skjedd en feil med registrering av ei innbetaling i det gamle medlemssystemet og du av en eller annen grunn har fått en faktura på 100 kr, som du ikke burde fått. Ta kontakt med medlem@norbrygg.no for hjelp med eventuell tilbakebetaling.

11. Per_Inge

Per_Inge
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Det er ikke så viktig. 100 i ekstra støtte til Norbrygg står jeg i  8)

12. glenn pederz

glenn pederz
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hvordan blir det med "høstrabatt" på medlemskap, tenke jeg skulle melde meg inn, og leser at for 250,- så vil det vare ut neste år?

joikakaka liker dette.
  13. joikakaka

joikakaka
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Det lurer jeg også på :) skal ta å melde meg inn løpet av helga!

14. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Styremedlem

Det blir vel samme opplegg som i fjor, at de som melder seg inn i tredje kvartal betaler 250 kr.

15. glenn pederz

glenn pederz
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Så da går det automatisk om jeg melder meg inn nå? Eller er det starten av Sept?

16. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Styremedlem

Melder du deg inn nå er kontingentet 200 kr og medlemskapet er gyldig ut året.

Jeg ser at det i årsmøtepapirene står 3. kvartal, ikke 4. kvartal, samtidig som det står samme ordning som 2013. Jeg er helt sikker på at det her var ment 4. kvartal, men hva som ble sagt på årsmøtet husker jeg ikke.

17. glenn pederz

glenn pederz
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hadde vært naturlig om det var fra 4 kvartal ja. Så da drøyer jeg det en mnd og ser hva som skjer ;)

18. glenn pederz

glenn pederz
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Meldt meg inn, betaling er registrert i hypersys. Hva er forventet leveringstid på tilgang til Medlemsdelen på forumet?

19. JensD

JensD
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hvis betalingen er registrert i hypersys, og du har registrert samme epost på forum og der, så bør det være i orden i morgen tidlig.

20. glenn pederz

glenn pederz
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ok, takk for svar :)

Del denne siden