1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Medlemskap.

En tråd i 'Styret informerer' startet av Sarsveen, 18 Jun 2007.

1. Hans K

Hans K
    Expand Collapse
    Dommer

ja så det, men jeg tolka det som det var skrevet lørdag 13. desember 2008 12:09 som det står opperst  ;)
    Gi lyd når det er oppe å går da  :)

2. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

Ugh. Jeg klipte og limte uten å legge merke til at gammel informasjon hadde havnet der, etter flyttinga av webserveren i går. Fint du oppdaget det.

Medlemssystemet er oppe og går og du kan melde deg inn nå. Nye og bedre hint er nå plassert på http://www.norbrygg.no/index.php/medlemskap/bli-medlem
    Vi jobber med noen oppgraderinger på nettsidene og skal få det litt bedre integrert da.

3. Per Marius

Per Marius
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hei :)

Vil eg få en bekreftelse på PM eller e-post, når innloggen er klar?

Er ikke så mange dagene siden eg meldte meg inn, og betalte e- faktura, så eg er ikke utolmodig enda :)

Per Marius

4. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

Du kan sjekke status på innbetalinga på http://norbrygg.hypersys.no/mypage/
    Vi kjører scriptet som oppgraderer medlemsstatus på forumet litt uregelmessig.

5. Per Marius

Per Marius
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Ved hjelp av "nytt passord" kom eg meg inn :) eneste er att eg ikke finner medlemskortet.

6. Runar Stock

Runar Stock
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Det finner du under "Mine medlemskap" som ligger nederst på siden. Lenken til PDFen ligger i rubrikken "Medlemskapsinformasjon".

7. Per Marius

Per Marius
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Se der ja, dukka det opp en ny side, og kortet funnet :) da er alt på plass :)

8. EspenV

EspenV
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Har framleis ikkje fått opp det lille ekstra. Merka at eg har forskjellige mailadresser på forum og forening, vil ei endring av dette endra situasjonen relativt raskt?

9. tfheen

tfheen
    Expand Collapse
    Administrator

Ja, synkroniseringen baserer seg på epostadresse, så om du får fikset det så kan jeg kjøre en manuell synkronisering så du kommer inn.

10. CmdrKeen

CmdrKeen
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Samme her tror jeg? Jeg hadde en "+norbrygg" i mailadressen på forumet, som jeg glemte å legge på da jeg registrerte meg på Hypersys. Adressen er lik på begge steder nå, og fakturaen er registrert som betalt. 

11. EspenV

EspenV
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Fiksa mailadressene for ei tid tilbake, men gløymde å gje beskjed. Fint om du kan køyra prosessen:)

12. Hans K

Hans K
    Expand Collapse
    Dommer

Jeg har også betalt status men ikke på forum.
    Fint hvis du kan kjøre manuel synk :)

13. tpristad

tpristad
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Samme her

14. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

Synke-ansvarlig er på ferie, og vi har ikke tatt sjansen på å kjøre det automatisk enda. Neste synk er om ei drøy uke.

15. fmandal

fmandal
    Expand Collapse
    Moderator

Fint om jeg også får faktura, har vært gjennom nettbanken i kveld og fant ut at jeg ikke er betalende medlem...

16. kintii

kintii
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Jeg registrerte meg nettopp som medlem. Fikk faktura på epost, men da jeg nå skulle betale denne fikk jeg opp at kid nummer er ugyldig i nettbanken min? Hva skal jeg gjøre for noe?

17. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

Ta kontakt med medlem@norbrygg.no. Det er fint om du gir beskjed om hvilken bank du bruker. Får du til et skjermbilde som viser feilmelding og innlagt informasjon er det bra.

Vi må melde dette videre til Unicornis.

18. kintii

kintii
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Takk skal du ha.

19. tfheen

tfheen
    Expand Collapse
    Administrator

Jeg har kjørt en manuell synkronisering nå, så dere skal ha fått tilgang. Gi beskjed dersom det er noe mer trøbbel.

20. Eirik Furenes

Eirik Furenes
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Meldte meg inn for noen mnd siden. Mener jeg har betalt årsavgiften, men kan dere skjekke dette? Venter på å bli medlem.

Takk.

Del denne siden