Medlemskap.

Ugh. Jeg klipte og limte uten å legge merke til at gammel informasjon hadde havnet der, etter flyttinga av webserveren i går. Fint du oppdaget det.

Medlemssystemet er oppe og går og du kan melde deg inn nå. Nye og bedre hint er nå plassert på http://www.norbrygg.no/index.php/medlemskap/bli-medlem
Vi jobber med noen oppgraderinger på nettsidene og skal få det litt bedre integrert da.
 
Hei :)

Vil eg få en bekreftelse på PM eller e-post, når innloggen er klar?

Er ikke så mange dagene siden eg meldte meg inn, og betalte e- faktura, så eg er ikke utolmodig enda :)

Per Marius
 
gustavf skrev:
Per Marius skrev:
Vil eg få en bekreftelse på PM eller e-post, når innloggen er klar?

Er ikke så mange dagene siden eg meldte meg inn, og betalte e- faktura, så eg er ikke utolmodig enda :)

Du kan sjekke status på innbetalinga på http://norbrygg.hypersys.no/mypage/
Vi kjører scriptet som oppgraderer medlemsstatus på forumet litt uregelmessig.
Ved hjelp av "nytt passord" kom eg meg inn :) eneste er att eg ikke finner medlemskortet.
 
Per Marius skrev:
gustavf skrev:
Per Marius skrev:
Vil eg få en bekreftelse på PM eller e-post, når innloggen er klar?

Er ikke så mange dagene siden eg meldte meg inn, og betalte e- faktura, så eg er ikke utolmodig enda :)

Du kan sjekke status på innbetalinga på http://norbrygg.hypersys.no/mypage/
Vi kjører scriptet som oppgraderer medlemsstatus på forumet litt uregelmessig.
Ved hjelp av "nytt passord" kom eg meg inn :) eneste er att eg ikke finner medlemskortet.

Det finner du under "Mine medlemskap" som ligger nederst på siden. Lenken til PDFen ligger i rubrikken "Medlemskapsinformasjon".
 
Har framleis ikkje fått opp det lille ekstra. Merka at eg har forskjellige mailadresser på forum og forening, vil ei endring av dette endra situasjonen relativt raskt?
 
EspenV skrev:
Har framleis ikkje fått opp det lille ekstra. Merka at eg har forskjellige mailadresser på forum og forening, vil ei endring av dette endra situasjonen relativt raskt?

Ja, synkroniseringen baserer seg på epostadresse, så om du får fikset det så kan jeg kjøre en manuell synkronisering så du kommer inn.
 
tfheen skrev:
Ja, synkroniseringen baserer seg på epostadresse, så om du får fikset det så kan jeg kjøre en manuell synkronisering så du kommer inn.

Samme her tror jeg? Jeg hadde en "+norbrygg" i mailadressen på forumet, som jeg glemte å legge på da jeg registrerte meg på Hypersys. Adressen er lik på begge steder nå, og fakturaen er registrert som betalt. 
 
tfheen skrev:
EspenV skrev:
Har framleis ikkje fått opp det lille ekstra. Merka at eg har forskjellige mailadresser på forum og forening, vil ei endring av dette endra situasjonen relativt raskt?

Ja, synkroniseringen baserer seg på epostadresse, så om du får fikset det så kan jeg kjøre en manuell synkronisering så du kommer inn.

Fiksa mailadressene for ei tid tilbake, men gløymde å gje beskjed. Fint om du kan køyra prosessen:)
 
Synke-ansvarlig er på ferie, og vi har ikke tatt sjansen på å kjøre det automatisk enda. Neste synk er om ei drøy uke.
 
Fint om jeg også får faktura, har vært gjennom nettbanken i kveld og fant ut at jeg ikke er betalende medlem...
 
Jeg registrerte meg nettopp som medlem. Fikk faktura på epost, men da jeg nå skulle betale denne fikk jeg opp at kid nummer er ugyldig i nettbanken min? Hva skal jeg gjøre for noe?
 
Ta kontakt med medlem@norbrygg.no. Det er fint om du gir beskjed om hvilken bank du bruker. Får du til et skjermbilde som viser feilmelding og innlagt informasjon er det bra.

Vi må melde dette videre til Unicornis.
 
gustavf skrev:
Ta kontakt med medlem@norbrygg.no. Det er fint om du gir beskjed om hvilken bank du bruker. Får du til et skjermbilde som viser feilmelding og innlagt informasjon er det bra.

Vi må melde dette videre til Unicornis.

Takk skal du ha.
 
Jeg har kjørt en manuell synkronisering nå, så dere skal ha fått tilgang. Gi beskjed dersom det er noe mer trøbbel.
 
Tilbake
Topp