Medlemskap.

Eirik Furenes skrev:
Meldte meg inn for noen mnd siden. Mener jeg har betalt årsavgiften, men kan dere skjekke dette? Venter på å bli medlem.

Du hadde betalt. Fant feilen og fikset rett tilgang.
 
Meldte meg inn idag, men så jeg hadde registrert meg her med forskjellig epost fra den jeg brukte på medlemskapet. Endret forumbrukeren min til samme.
Må det kjøres en sync for at det automatisk skjer? Så profilen min fikk registrert innbetaling idag også.
 
Det kjøres en automatisk synkronisering en gang i døgnet, så det skal nok være på plass i morgen.
 
Midt på fakturaen står det kontonummer og KID. Send kopi av faktura til medlem@norbrygg.no om noe er uklart.
 
Hei,

Ser at det ikke står "medlem i norbrygg" i profilen min. Er det da noe man ikke har tilgang på her ? Betalte medlemskap i forrige uke.
 
Sjekk at du har registrert samme epostadresse på forumet og i hypersys (sistnevnte finner du på https://norbrygg.hypersys.no/)
 
Lurer på hva medlemsskapet egentlig koster? Jeg har betalt 550 totalt for 2013 og 2014. Det er for 12 måneder, 6 måneder, 2 måneder å 10 måneder. Beløpene er 150, 100. 150 og 150. Disse opplysningene ligger online på hypersys her å er forvirrende.
 
Kontigent for 2014 er vel kr 200. Årsaken til at det har vært flere ulike betalinger og perioder er vel at det var ønskelig å få alle eksisterende medlemmer over til å betale for et vanlig kalenderår (jan-des), og ikke individuelt ettersom når folk ble medlem.
 
Per_Inge skrev:
Lurer på hva medlemsskapet egentlig koster? Jeg har betalt 550 totalt for 2013 og 2014. Det er for 12 måneder, 6 måneder, 2 måneder å 10 måneder. Beløpene er 150, 100. 150 og 150. Disse opplysningene ligger online på hypersys her å er forvirrende.

Informasjonen på HyperSys er forvirrende for de som har kontingent som krysser årsskiftet, spesielt knyttet til disse overgangsordningene som glennrlie nevner. Innbetalinger som gjelder to år vises dobbelt, og du må se på innbetalingsdatoen for å oppdage det.

Jeg har sett på dine innbetalinger, og det kan virke som det har skjedd en feil med registrering av ei innbetaling i det gamle medlemssystemet og du av en eller annen grunn har fått en faktura på 100 kr, som du ikke burde fått. Ta kontakt med medlem@norbrygg.no for hjelp med eventuell tilbakebetaling.
 
Så da går det automatisk om jeg melder meg inn nå? Eller er det starten av Sept?

Melder du deg inn nå er kontingentet 200 kr og medlemskapet er gyldig ut året.

Jeg ser at det i årsmøtepapirene står 3. kvartal, ikke 4. kvartal, samtidig som det står samme ordning som 2013. Jeg er helt sikker på at det her var ment 4. kvartal, men hva som ble sagt på årsmøtet husker jeg ikke.
 
Meldt meg inn, betaling er registrert i hypersys. Hva er forventet leveringstid på tilgang til Medlemsdelen på forumet?
 
Hvis betalingen er registrert i hypersys, og du har registrert samme epost på forum og der, så bør det være i orden i morgen tidlig.
 
Tilbake
Topp