Medlemskap.

Hva er mailadressen din? Får jeg den kan jeg sjekke om du er oversett i systemet.
 
Idag lå giroen i postkassa. Hurra. Beklager maset, var bare litt usikker siden det gikk så lang tid. :)
 
runeni skrev:
Idag lå giroen i postkassa. Hurra. Beklager maset, var bare litt usikker siden det gikk så lang tid. :)

Det går så bra, så. Ordner seg for snille bryggere.
 
Magler også giro for medlemskap. Fint om noen kan sjekke om det er oppdatert, evt sende ut ny giro.
 
Bernts skrev:
HansOB skrev:
Sånn for ordens skyld, hvordan melder man seg ut? :)

You can check-out any time you like,
But you can never leave!

Once a brewer, always a brewer!

Likte den der Bernt! Det er så sant, så sant!
Men hvem vil da si adjø til ett slikt fellesskap som det vi har blandt oss?  :brygging:

Men ja, gjør som Gahr sier. Send mail til meg, and I'll fix you right up!
 
Hei. Meldte meg inn i september i fjor, men har ikke fått giro eller tilgang til disse medlemssidene som det vises til. Takk for et veldig bra forum. Hilsen Paal fra Søgne
 
Fredda skrev:
fmandal skrev:
Jeg sendte inn tidlig i januar, men har ikke hørt noe ennå...

Vel, du er iallefall oppført som medlem i norbrygg på forumet :p

Nei, har du sett. Da skjer det ting, kom ikke inn i det aller helligste sist jeg prøvde. Om det var i går eller for et par dager siden er dog usikkert. Nå har jeg i alle fall lesestoff for kvelden. Har lest meg tilbake til oktober 2011 på resten av forumet, så det kommer godt med.
 
Hm... Forskjellsbehandling, jeg føler meg forulempet og forfordelt :'(

Neida, vet akkurat hvordan det er med frivillig foreningsarbeid, noen ganger strekker ikke tiden til og man havner på etterskudd.
Norbrygg er i alle fall veldig populært for tiden, og all honnør til de som står på.

Håper bare at jeg får mitt medlemskap snart. Pretty Please....
 

Vedlegg

  • pretty_please.jpeg
    pretty_please.jpeg
    6 KB · Sett: 584
Sendte og innmelding for ganske lenge siden i håp om å få tilgang på medlemsidene... ingenting hørt eller sett.
Er med på ganske mye forskjellig frivillig arbeid og organisasjoner selv og vet hvordan det er, så vil ikke mase.

Kanskje synes jeg likevel at det å ta imot nye medlemmer er noe av det som bør prioriteres. Disse danner jo grunnlaget for fremtidige verv og frivillighetsarbeid. Om en ikke rekker dette på dugnad så burde kanskje akkurat innmelding og få ut en giro tjenesten kjøpes?

Vi har med stort hell brukt deltaker.no til medlemskap i den lokale sykkelklubben. Betaling med kort og registrert med en gang.
 
Såpass, jeg merker at jeg har lyst til å melde meg inn, men har ikke veldig lyst til å vente på tilgang til medlemssidene. Så foreløpig har det blitt med tanken...
 
Tilbake
Topp