Medlemskap.

Heisann.

Bare lurte på om noen vet hvor lang tid det tar før medlemsskapet i norbrygg blir registrert? Meldte meg inn for ca 2,5mnd siden og har ikke fått noen tilbakemelding fra dem. Har derfor sendt en ny innmelding. Greit å vite sånn ca hvor lang tid det tar.
Jeg har vært registert på forumet her en stund, men ikke vært spesielt aktiv. På tide å presantere seg litt.....
Navnet er Stein Arne Sveen, er 28 år, og bor på Kapp som ligger rett utenfor Gjøvik. Trives veldig godt i jobben min i en barnehage på Gjøvik.
Har to veldig misselykkede brygg bak meg :mad: men gir ikke opp av den grunn ;) Må vel bare fortsette å prøve å feile. he he

Stein Arne Sveen
 
Heisan og velkommen Stein!

Jeg kan ikke akkurat forklare forsinkelsen i bekreftelse av registreringen, men jeg regner med at din ekstra registrering vil sette fart på det.  ;)

Når det gjelder de to mislykkede brygg er jeg veldig interessert i å få vite hva som gikk galt. Hvis du deler slik informasjon vil du nok fort få tilbakemeldinger her på forumet fra andre medlemmer. Slik kan du prøve å få samme problem på nytt. :)
 
Jeg skal ta det opp med dem som tar seg av nye medlemmer og håper på at dette ordner seg snarest mulig. Beklager for såpass sen behandling!  :angel:
 
Hei igjen.
Det hadde vært kjempefint :)
Har fortsatt ikke hørt noe, så det hadde vært greit om det snart går i orden. Siden det blir mest brygging på vinterstid er sesongen i gang hvert øyeblikk :D
 
Jeg sendte inn min tredje forespørsel om medlemskap (fordelt utover en del måneder) i dag og håper at jeg denne gangen får respons. Hadde en liten plan om at juleølet skulle med i juleølkonkurransen.
 
Har fått medlemsblad og er fornøyd med det.

Men skulle gjerne hatt et medlemskort  :-[

Var for litt tilbake på pub tur i Køben. Leste i Ølgjerd om noen steder, og besøkte disse. Traff hyggelige mennesker, som var medlem i den danske forening, som tilsvarer Norbrygg. De viste medlemskort, og der stod jeg...........

Ikke at det ble feil av noen slag. Hadde det kjempe bra. Hadde vært enda litt bedre med medlemskort.
 
Jeg savner også mitt medlemskort.....

Jeg har planer om at besøke EBF i københavn og vil da gjerne have extra poletter ved at vise medlemskortet
 
Såvidt jeg vet så skyldes etterslepet med medlemskort noe som ligger utenfor det vi som styre i Norbrygg for tiden kan gjøre. Jeg har meldt ifra til styremedlemmet som tar seg av nyinnmeldinger, kanskje det vil sette ting i gang.

Siden etterslepet har pågått en god stund så får alle nye medlemmer tilgang til Ølgjerd online, samt at man kan få delta gratis i NM og nyte rabatter hos visse butikker fra dag én. Jeg håper at vi snart får løst forsinkelsene.
 
Ikke like moro å lese Ølgjerd online, som å slenge seg ned på sofaen med bladet. Har ventet siden mars på medlemskort og Ølgjerd, men ingenting skjer. Har purret på et par ganger, men det hjelper ikke. Håper dere får fart i prosessen snart. Hadde tenkt meg en tur til København i september dersom jeg får anledning, og da hadde medlemskort vært fint å ha.
 
Hvordan får jeg sjekket at jeg har betalt årets medlemsavgift før jeg leverer inn mine to brygg til juleølkonkurransen?

Jeg registrerer at jeg ikke lenger er medlem av Norøl ettersom Norbrygg har sagt opp medlemskapet. Jeg har ikke registrert noe krav om å betale medlemsavgift hos Norøl. Kommer det automatisk?

Hilsen Tore
 
Siden det er oppståt betydelig uklarhet i dette vil vi ta utgangspunkt i tidspunkt av innmelding i Norbrygg, ikke tidspunkt av betaling. Du kan altså trygt delta, i og med du er registrert som medlem.

Når det gjelder betalingskrav så er Norøl etter alt jeg vet i gang ved å komme seg ajour, noe jeg baserer på utsagn av samtlige medlemmer som har fått betalingsgiro i posten.
 
Jeg meldte meg inn i norbrygg samtidig som jeg meldte meg inn i forumet her, men har fortsatt ikke mottat noen giro.
Skal jeg bare fortsette å vente?  :zzz:
 
Siden du har meldt deg inn i foreningen så vil du kunne delta gratis i juleølkonkurransen og NM i hjemmebrygging, uavhengig av om du har mottatt giro eller ikke. Du betraktes altså som medlem så snart du melder deg inn, noe som er en konsekvens av det som står nedenfor.

Norøl tar seg av innkreving for medlemskap i Norbrygg frem til slutten av november 2008, mens Norbrygg vil ta seg av dette etter november. Det at det ble så mye krøll og forsinkelser i giroutsendelse er jo nettopp en av hovedgrunnene for at styret i Norbrygg så seg nødt til å si opp samarbeidet med Norøl (=link). Styret i Norbrygg har planer for å ha en oversiktlig og punktlig utsendelse av giroer fremover i tid, slik at vi vil kunne forebygge forvirring angående dette med medlemskap.

Med andre ord, gjerne fortsett å vente, men ikke sitt ved postkassen din døgnet rundt ;)
 
Ser det er mange som er usikkre på om de er medlemmer av Norbrygg.Jeg meldte meg inn for en del år siden, det siste medlemskortet jeg har fått står det gyldig fra jul.04.Har betalt medlemskontingent sidengjennom NORØL ,men bare motatt medlemskort fra NORØL .Betalte kontingenten sist nå i november.Jeg har rettet spørsmål til Norbrygg på om jeg er ennå registrert som medlem men har ikke fått svar på det, jeg antar at det har med klusset rundt tilbakebetalingen fra NORØL å gjøre.Jeg har vært og er fortsatt hjemmebrygger så det er i Norbrygg jeg naturlig vil være medlem, men det er det synlige beviset på det da.............Håper dette bedrer seg i 2009.
Medlem 409.
 
Tilbake
Topp