https://www.borrebrygg.no/archive.php?articleid=89 Noen tanker om hvilken ølstil dette er?
B bjornwaa Norbrygg-medlem 18 Aug 2024 #1 Mormors Jul www.borrebrygg.no Noen tanker om hvilken ølstil dette er?
Steinar Huneide Norbrygg-medlem 18 Aug 2024 #2 bjornwaa skrev: Noen tanker om hvilken ølstil dette er? Klikk for å utvide... Brewfather gir 88% match på Engelsk Strong Bitter.
bjornwaa skrev: Noen tanker om hvilken ølstil dette er? Klikk for å utvide... Brewfather gir 88% match på Engelsk Strong Bitter.
Kold Brygg Moderator 18 Aug 2024 #3 Steinar Huneide skrev: Brewfather gir 88% match på Engelsk Strong Bitter. Klikk for å utvide... Med amerikanske humler vil jeg si det passer med Amerikansk amber ale.
Steinar Huneide skrev: Brewfather gir 88% match på Engelsk Strong Bitter. Klikk for å utvide... Med amerikanske humler vil jeg si det passer med Amerikansk amber ale.
Finn Berger Moderator 18 Aug 2024 #4 Merkelig rotete grist, spør du meg. Men det er jo beskjeden humling. Og litt cascade kan du saktens blande inn i engelsk øl, trur jeg.
Merkelig rotete grist, spør du meg. Men det er jo beskjeden humling. Og litt cascade kan du saktens blande inn i engelsk øl, trur jeg.