Gjennomføring av eksamen gikk smertefritt, men jeg har et forslag til forbedring. Hvis det hadde vært mulig å få opp en oversikt over spørsmålene man hadde svart feil på så hadde det vært nyttig og lærerik.
Gjennomføring av eksamen gikk smertefritt, men jeg har et forslag til forbedring. Hvis det hadde vært mulig å få opp en oversikt over spørsmålene man hadde svart feil på så hadde det vært nyttig og lærerik.
Problemet er vel at noen kan finne på å poste disse på sosiale medier. Begrenset hvor mange spørsmål man kan lage. Ikke at jeg tror du er i den gruppen ☺
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.