Mr.Baggins skrev:Ikke kjøling i form av ribber, men de er montert med klaring til underlaget, og så er det planlagt å sette inn et par vifter.
Mr.Baggins skrev:Takk for gode råd. Da får jeg bestille noen kjøleribber å montere de på. Er det noen spesielle som utmerker seg so bedre enn andre, eller er hvilken som helst fra ebay brukendes?
Godt å få tips når en ikke vet hva en baler med
Mr.Baggins skrev:Takk for gode råd. Da får jeg bestille noen kjøleribber å montere de på. Er det noen spesielle som utmerker seg so bedre enn andre, eller er hvilken som helst fra ebay brukendes?
Godt å få tips når en ikke vet hva en baler med
Thorvald skrev:Tror jeg hadde droppa ribbene og skrudd dem rett i bakplaten/skapsiden med kjølepasta imellom og en vifte som skifter ut lufta i kabinettet.
olab skrev:Flott skap!
Ser du har vippebrytere med I - 0 - II på. Er dette brytere som vipper strømmen over fra varmeelement i skyllekar til kokekar? Driver og pusler med noe lignende selv. Har mangel på kurser og tenkte å legge opp til et opplegg hvor jeg kan svitsje strømmen over fra skyllekaret til kokekjelen når jeg er ferdig med skylling, og derigjennom spare noen sikringskurser. Hvor mye tåler disse bryterne? Har du evt link til hvor du kjøpte bryterne, eller et navn på de så jeg kan søke opp?
Mr.Baggins skrev:Alle ventilene og andre deler som er knyttet direkte til bryterene er 12 volt. Der bryterene styrer utstyr på 230 volt, er de koblet til releer.