• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Noen som har flasker til overs?

Noen som har flasker stående som de ikke har brukt for lengre?

Betaler gjerne pant for dem.

Må være i Rogaland hvis jeg skal kunne hente dem.

Trenger flasker for en batch på ca 25 l. Samme om det er 0,33 eller 0,5.

(Har vært i et par butikker å spurt om å få kjøpe panteflasker, men det har jeg ikke fått, så jeg kvier meg for å gå i flere butikker for å spørre.)
 
Nå vet jeg ikke hvor du holder til i Rogaland, men jeg har fått kjøpt ut panten på flere kasser hos Kiwi på Hundvåg.  Hjelper nok å komme mens det er relativt lite folk i butikken. :)

Mvh.
René
 
Har tre, fire kasser med danske carlsbergflasker i kasser om du trenger. Holder til i Stavanger. De er rengjort og brukt til kun et brygg etter det originale innholdet ble konsumert.
 
Bumper denne tråden igjen da jeg trenger flere flasker.

Så jeg spør fint igjen, er det noen som har 0,33 longneck flasker til overs i Rogaland?  :angel:
 
Hvis du er i Stavanger, så foreslår jeg at du ringer Cardinal. Jeg har fått flasker av de tidligere.
 
Jeg har fått både Grolsch og Nøgne Ø flasker. Ring og de holder av for deg.
 
Jøss, trodde ikke det skulle være noe problem å få kjøpt flasker på butikken?

Har alltid fått flasker og kasser der jeg har spurt, selv om man får noen skeive blikk når man spør om 4 kasser tomflasker :jaha:
 
Tja, nå har jeg ikke prøvd igjen etter at jeg fikk noen danske tomflasker fra en annen på forumet her, men jeg ønsker mest å flaske på longneck flaskene (nøgne ø, ægir osv), og ikke bjørnunger.

;)
 
Tilbake
Topp