Nøgne ø oppskrift - stemmer ikkje...?

Hei,

får komplett bryggesett i dag og skal difor setje saman ei oppskrift som eg skal sette på kok i løpet av kvelden :)

den forbindelse har eg sett på manualen til nøgne ø som vart utarbeida av dei for heimebryggesettet, som eg synes er veldig lettlest og informativ.

http://dl.dropbox.com/u/7066748/BREWKIT_MANUAL/paleale.pdf
Prøvde imidlertid å setje denne inn i beercalc for å sjå utfallet, men får ein OG på 1080 og IBU på 64, med vørtervolum 4 l.....?  Noko høgt og då lurar eg om om beercalc er litt feil eller rotar Nøgne ø med oppskrifta?

Prøv å juster ned "effiency" i beercalc. 1,6kg malt har et teoretisk sukkerinnhold på ca. 480 oechle som blir 1120 oechle på 4L. Ved 50% utbytte får du 1060... Tallene fra NØ er vel hentet ut fra erfaring med den meskemetoden, men vil variere litt fra brygger til brygger. Dersom du får veldig høy OG i forhold til oppskrifta kan du tilsette vann for å tynne ut.

NØ oppgir kun IBU ut fra bitterhumle. Resten av humletilsettingene er "bonus". IBU er heller ikke et eksakt tall, og det finnes mange måter å beregne dette.

Oppskrifta til Nøgne Ø regner med 4 liter ferdig øl. I kalkulatoren du brukte bør du heller sette inn 4,5-5 liter, siden mengden ferdig vørter vil inkludere gjærrester og trub. I så fall vil beregningen fra Nøgne Ø stemme bra.

Tilbake
Topp