Norgesmesterskapet 2021

Flott - men kred på etiketten burde vært sjølsagt:(!
Fikk hyggelig svar frå Espen på Kinn:... "Veldig godt synest vi, men anleis enn planlagt. Difor tenker vi at dette ikkje er likt nok di oppskrift til at det skal stø NM-vinnar på baketiketten. Men det vil det stå når vi bryggjer det på nytt i sommar for lansering som Julebukk i november."
 
Fikk hyggelig svar frå Espen på Kinn:... "Veldig godt synest vi, men anleis enn planlagt. Difor tenker vi at dette ikkje er likt nok di oppskrift til at det skal stø NM-vinnar på baketiketten. Men det vil det stå når vi bryggjer det på nytt i sommar for lansering som Julebukk i november."
Det var hyggelig å høre. Jeg har stor sympati for Kinn:).
 
Ja. At jeg har fått noen øl med feil påvirker ikke det. Jeg liker det rustikke preget på ølene deres. Da får man ta noen dårlige øl med på kjøpet.

Jeg blir litt bekymra, det er klart. Men det er noe annet enn like/ikke like.
Har full tillit til Kinn og gjengen. Espen Lote la ut en nyttårshilsen der han adresserte utfordringane bryggeriet har hatt i 2022. Utstyr som ikkje har fungert, personalutfordringer, sykdom og ikkje minst kvalitetsavvik. Alt dette ser no ut til å vere i orden, så vi får håpe at alt er tilbake til der det skal vere. Personleg likar eg bryggestilen og filosofien om at dei skal brygge øl som smakar slik at du har lyst til å drikke den igjen. At andre har eit meir "leikent" forhold til øl og brygging er kjekt, men eg er litt konservativ og set stor pris på maltdrevne små og store brygg utan 2 kg humle per liter, mango, pasjon og banan. Likevel er eg ikkje heilt framand for ei og anna surøla tilsett smak.
 
Sist redigert:
Har full tillit til Kinn og gjengen. Espen Lothe la ut en nyttårshilsen der han adresserte utfordringane bryggeriet har hatt i 2022. Utstyr som ikkje har fungert, personalutfordringer, sykdom og ikkje minst kvalitetsavvik. Alt dette ser no ut til å vere i orden, så vi får håpe at alt er tilbake til der det skal vere. Personleg likar eg bryggestilen og filosofien om at dei skal brygge øl som smakar slik at du har lyst til å drikke den igjen. At andre har eit meir "leikent" forhold til øl og brygging er kjekt, men eg er litt konservativ og set stor pris på maltdrevne små og store brygg utan 2 kg humle per liter, mango, pasjon og banan. Likevel er eg ikkje heilt framand for ei og anna surøla tilsett smak.
Godt å høre at problemet er erkjent - og i og for seg at det ikke har vært tull når jeg har ment å ha opplevd at de har slitt:). Da har jeg tru på at det retter seg, og at jeg trygt kan kjøpe favorittøla mine igjen.

Helt enig i valget av ølstiler. Det der kan jeg også skrive under på:).
 
Tilbake
Topp