• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ø.K 30 eller 50L fat med tilbehør Oslo og omegn.

Hallo,

Skal gifte meg til sommeren og ønsker selvfølgelig å brygge ølet sjølv.
Trenger derfor fat til ca 200L øl, jeg har forhørt meg hos forskjellige bryggerier og barer/puber uten hell.
Er det noen som skal kvitte seg med noen fat eller vet om bryggerier/puber som selger?
Kjøper gjerne tappetårn, koblinger osv...

Mvh
Vegard
 
Kan jo være vanskelig å få tak i 6-7 stykker til rett pris. Petit Agentur har jo nye til 1500kr stk. Du kunne jo prøvd å få kjøpt noen løse Key-Kegs av et bryggeri eller Petit, så havner du jo på rundt 1500kr pluss koblinger. Lurer på om jeg ikke så noen på Crowbar sist.
 
Hallo,

Skal gifte meg til sommeren og ønsker selvfølgelig å brygge ølet sjølv.
Trenger derfor fat til ca 200L øl, jeg har forhørt meg hos forskjellige bryggerier og barer/puber uten hell.
Er det noen som skal kvitte seg med noen fat eller vet om bryggerier/puber som selger?
Kjøper gjerne tappetårn, koblinger osv...

Mvh
Vegard
50 litere brukes ikke lenger pga HMS. 30 liters får du fra Ringnes for pant, 300kr
 
Er det noen som har prøvd 50L fatene fra brygging.no?
Det var rart. Fikk et par fra ringnes/hansa for bare et år siden.
Orginale bryggerifat har tykt og godt metall som tåler flere år med mishandling. Jeg mistenker at beer brew sine fat er av mye tynnere metall. Uten at jeg har slipt og kuttet i dette
 
har du vært i kontakt med sentral lageret? der kunne jeg fått en pall med 30 litere om jeg ønsket
 
Tilbake
Topp