jeg er ute etter 50 liters bryggerifat. De må være syrefaste uten hansa gummi da jeg skal sveise litt her og der.
Noen som har ett eller flere liggende? Helst i Akershus/østlandet
Nei, har noen selv, men de er desverre i bruk var bare nysgjerrig. Hørt med bryggeri da? 50ltrs er avleggs f.eks ved dahls her i trondheim. Kosta tidligere mindre enn panten på 30ltrs fat.
Nei, har noen selv, men de er desverre i bruk var bare nysgjerrig. Hørt med bryggeri da? 50ltrs er avleggs f.eks ved dahls her i trondheim. Kosta tidligere mindre enn panten på 30ltrs fat.
Vet som sagt ikke av noen, olbrygging / brygging.no selger vel 50L fat? Med en slik forsendelse vil jeg uansett ikke opptre som mellomledd mellom deg og eventuell forhandler. Sorry
Vet som sagt ikke av noen, olbrygging / brygging.no selger vel 50L fat? Med en slik forsendelse vil jeg uansett ikke opptre som mellomledd mellom deg og eventuell forhandler. Sorry
Hei.
Jeg har brukt vvs før og laget en grill og ei bålpanne.
Grunnen for ønske om fat er fordi:
Tilpasset til bryggebordet og gassbrenner under.
Ingen skarpe kanter
Håndtak
Sanitært
Kan stables
Jeg ser ingen grunn til å bruke blichmann som kokekjele.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.