• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ø.K 50 liters ølfat

jeg er ute etter 50 liters bryggerifat. De må være syrefaste uten hansa gummi da jeg skal sveise litt her og der.
Noen som har ett eller flere liggende? Helst i Akershus/østlandet
 
Nei, har noen selv, men de er desverre i bruk :) var bare nysgjerrig. Hørt med bryggeri da? 50ltrs er avleggs f.eks ved dahls her i trondheim. Kosta tidligere mindre enn panten på 30ltrs fat.
 
Nei, har noen selv, men de er desverre i bruk :) var bare nysgjerrig. Hørt med bryggeri da? 50ltrs er avleggs f.eks ved dahls her i trondheim. Kosta tidligere mindre enn panten på 30ltrs fat.

Bor syd på østlandet. Har spurt borg/hansa og aas men de har konvertert dem til 30 liters.

Har du mulighet å hente et par og sende nedover?
 
Bor syd på østlandet. Har spurt borg/hansa og aas men de har konvertert dem til 30 liters.

Har du mulighet å hente et par og sende nedover?

Vet som sagt ikke av noen, olbrygging / brygging.no selger vel 50L fat? Med en slik forsendelse vil jeg uansett ikke opptre som mellomledd mellom deg og eventuell forhandler. Sorry :eek:

Lykke til i jakten.
 
Vet som sagt ikke av noen, olbrygging / brygging.no selger vel 50L fat? Med en slik forsendelse vil jeg uansett ikke opptre som mellomledd mellom deg og eventuell forhandler. Sorry :eek:

Lykke til i jakten.

Min plan er å sveise sammen to stk 50 litere for å lage en 100 liters kokekjele til 1/3 del av det brygging.no prisen for fat.
 
Hva med en VV tank.. di får du gratis i alle mulige størrelser...
Hei.
Jeg har brukt vvs før og laget en grill og ei bålpanne.
Grunnen for ønske om fat er fordi:
Tilpasset til bryggebordet og gassbrenner under.
Ingen skarpe kanter
Håndtak
Sanitært
Kan stables

Jeg ser ingen grunn til å bruke blichmann som kokekjele.
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp