Hvor skal en gå for å nyte en øl i Bergen by?
Odland 16 Jan 2015 #2 Henrik Øl & Vinstove. 54 øl på tapp, kunnskapsrik og hyggelig betjening og fine priser.
Gahr Norbrygg-medlem 16 Jan 2015 #3 Odland skrev: Henrik Øl & Vinstove. 54 øl på tapp, kunnskapsrik og hyggelig betjening og fine priser. Klikk for å utvide... Norges beste pub.
Odland skrev: Henrik Øl & Vinstove. 54 øl på tapp, kunnskapsrik og hyggelig betjening og fine priser. Klikk for å utvide... Norges beste pub.
Odland 16 Jan 2015 #4 Gahr skrev: Norges beste pub. Klikk for å utvide... Udiskutabelt i min bok. Bare dumt jeg bor i feil by nå
Gahr skrev: Norges beste pub. Klikk for å utvide... Udiskutabelt i min bok. Bare dumt jeg bor i feil by nå
glenn sørvaag Norbrygg-medlem 17 Jan 2015 #7 Apollon er også en fin plass, om du i tillegg liker Vinyl Men Henrik er desidert det beste "vannhullet" i Bergen.
Apollon er også en fin plass, om du i tillegg liker Vinyl Men Henrik er desidert det beste "vannhullet" i Bergen.
andreas_mb Norbrygg-medlem 17 Jan 2015 #8 Blir fort fullt på Henrik, men det er jo det åpenbare valget. Dra dit tidlig. Både Apollon og Una har ting som du ikke finner andre steder i byen.
Blir fort fullt på Henrik, men det er jo det åpenbare valget. Dra dit tidlig. Både Apollon og Una har ting som du ikke finner andre steder i byen.
O obm 10 Feb 2015 #9 Er du sulten kan Cafe Spesial friste med god pizza og et greit utvalg med øl. Dog ikke i nærheten av Henrik og Una.
Er du sulten kan Cafe Spesial friste med god pizza og et greit utvalg med øl. Dog ikke i nærheten av Henrik og Una.
ToreK 5 Mar 2015 #10 Skal du ha mat og øl? Una eller Nabokjelleren Hvis ikke mat: Henriks (for øvrig har de peanøtter og chilinøtter på matmenyen)
Skal du ha mat og øl? Una eller Nabokjelleren Hvis ikke mat: Henriks (for øvrig har de peanøtter og chilinøtter på matmenyen)
K kokkenrolv Norbrygg-medlem 22 Mar 2015 #12 Og Pingvinen, et steinkast unna Henrik og Naboen. 16 typer på tap, masse flaske, hjemmelaget husmannskost på menyen.
Og Pingvinen, et steinkast unna Henrik og Naboen. 16 typer på tap, masse flaske, hjemmelaget husmannskost på menyen.
E experiment626 28 Nov 2015 #15 Legger inn en stemme for Baran. Ganske bra utvalg på flaske øl og en del egenbrygget øl på tap