Ølfestivalen 2011 Nærbøhallen

Aleksander_B skrev:
Hva er programmet for Cardinal under messen?

Foruten den åndelige veiledningen (= saklig og usaklig beretning om øl og dets fortreffelighet) skal Cardinal ha et representativt utvalg av øl (men ikke fullt så mange som for 2 år siden), som serveres av hyggelige jenter og gutter bak disken. Man skal tilstrebe å ha øl bare fra bryggerier som ikke er representert med egen stand på festivalen (vi skal ikke gå andre i næringen).
 
Sidde å stappe kjemikalier i et hål i Nordsjøen, satse hardt på å komma hjem så eg får me meg messå!
eg vil eg vil eg vil!!!
 
Aleksander_B skrev:
Kom nettopp på noe:
Kort eller kæsj som gjelder i morgen?

Kan tenke meg at det vil variere fra stand te stand om de tar kort eller ei. Sikraste e vel å ha litt kæsj i tilfelle rottefelle.

Så du hadde vunnet caps fra Ægir i konken til norske øl-bloggere Aleksander, GRATTIS!  :ilike:
 
Fra Norske øl-bloggere si side på tryneboka:

Her er vinnerne av vår konkurranse i forbindelse med Ølfestivalen på Nærbø:
1. Aleksander Baustad (Ægir cap)
2. Tarjei Skeie (T-skjorte og ølbrikker fra Cardinal)
3. Knut Haaland Grøttland (T-skjorte fra Petit Agentur)




Så med mindre det er en annen som også heter Aleksander Baustad og har interesse for øl er det nok deg ja :)
 
Oooh. Stilig messe-gear dere har da :)

Jeg hadde store planer om å anskaffe meg en skikkelig t-skjorte eller lignende, men det ble det ikke noe av.
 
Takker for en knall dag på festival. Fantastisk innsats til alle utstillere! Kjekt å treffe kjente og nye fjes. Alltid en god dag når det prates om øl og brygging.
Til min skuffelse serverte ikke NØ pils og Lervig hadde ikke Copenhagen...  ;)
Cheers! :biersmile:
 
Kjempe dugnadsinnsats av arrangørene, og et meget vellykket arrangement. Bare litt synd at et par bryggerier bakket ut i siste liten, og at noen andre ikke fant det bryet verd å melde seg på. Men de som var der, skjenket øl for harde livet. Bra stands også fra hjemmebryggger-leverandørene.
Alle mine egne ambisjoner om hovedsaklig å bedrive koseprat om øl på Cardinals stand måtte kjapt legges til side - her var det bare å hive seg med i skjenkingen av øl, så alle skulle få! Og jeg tror folk var fornøyde - det var bare blide ansikter å se! Mange kjente ølentusiaster, men også helt "vanlige" jærbuer som har fått øynene opp for at øl er mer enn bare pils.
 
Sigmund skrev:
Kjempe dugnadsinnsats av arrangørene, og et meget vellykket arrangement. Bare litt synd at et par bryggerier bakket ut i siste liten, og at noen andre ikke fant det bryet verd å melde seg på. Men de som var der, skjenket øl for harde livet. Bra stands også fra hjemmebryggger-leverandørene.
Alle mine egne ambisjoner om hovedsaklig å bedrive koseprat om øl på Cardinals stand måtte kjapt legges til side - her var det bare å hive seg med i skjenkingen av øl, så alle skulle få! Og jeg tror folk var fornøyde - det var bare blide ansikter å se! Mange kjente ølentusiaster, men også helt "vanlige" jærbuer som har fått øynene opp for at øl er mer enn bare pils.

:skitbra:
 
Tilbake
Topp