Ølfestivalen 2011 Nærbøhallen

Andre foredragsholder på plass: Eddie Szweda fra Midtfyns Bryghus  vil snakke om om den danske ølrevulusjonen de siste 8 årene, og Midtfyns rolle i det hele!

Til uken vil det lanseres enda et foredrag, før vi til slutt åpner for påmelding.

Sikkan

www.jølk.no
 
4fa06e9c-9a25-8e16.jpg


Nam nam nam
 
Det er nok desverre det ja :)
Er fortsatt litt igjen, men det minker kraftig på beholdningen.

Vil nok være noen slanter igjen til messen også slik at man kan smake da, men da får man ikke kjøpt flasker ;-)

Sigbjørn
 
Hei igjen folkens!
Nå er tredje og siste foredragsholder på plass. Det blir Espen Lothe fra Kinn Bryggeri. Espen vil snakke om ølbrygging, med vekt på ingredienser og gjær. Kinn produserer som kjent ølet sitt i åpne gjæringskar, og Espen vil gå litt i dybden på dette. Spennende for alle, ikke minst en hjemmebrygger!
 
Magnus Jensen skrev:
Er det kun på nærbø og bryne man kan få fatt i disse edle dråpene?

Vel verdt en tur til Vaaland Ølutsalg for å få seg en sekser med disse. Kan plukke med deg noe Kinn også.
 
I forbindelse med Ølfestivalen kjører Norske Ølbloggere en konkurranse der dere blant annet kan vinne festivalpass.

Dere finner konkurransen på de enkelte bloggene.
Som f.eks. her hos meg.
 
Bryggselv.no kommer til å være representert på festivalen.

Hvis du ønsker å bestille varer og få det levert fraktfritt på festivalen 22.10, så kan du det. Vi må ha din ordre innen mandag 17.10 så vi får sendt allt oppover i tide.

Happy brewing!  :brygging:
 
Jeg regner med at jeg blir å finne på Cardinals stand som "åndelig veileder". Håper å treffe flere av dere på festivalen!
 
Hehe. "Åndelig veileder". Du burde hatt en tag på brystet under onsdag[sup]2[/sup] med det påskrevet :)

Hva er programet for Cardinal under messen?
 
Tilbake
Topp