• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes kjøpt: Vørterkjøler

Hei!

Noen i Osloområdet som har en vørterkjøler de ikke bruker og som de ønsker å bli kvitt?

Mvh
Kjartan
 
Bernts skrev:
Nidveg skrev:
Jeg har en Counterflow chiller av denne typen, http://www.nybrewsupply.com/beer-ho...hillers/deluxe-counterflow-wort-chiller.html
Kan godt kvitte meg med den for, tja, 300 kroner?

Jeg tar den jeg, sender du?

Kjenner ikke reglene for dette forumet så godt, men er dette lov? Jeg spør om noen ønsker å selge meg en kjøler og intet mindre enn to medlemmer av Norbrygg forsøker å hijacke tråden? Seriøst, folkens, dette er meget ufint!
 
GENERELT OM KJØP OG SALG:


Dette underforumet er ment som en hjelp til hjemmebryggere som ønsker å selge eller kjøpe ølrelaterte varer. Vi tillater ikke kjøp og salg av illegale varer, annonser vi mener kan ansees som lovbrudd vil bli fjernet. Vi forventer at det utvises normal folkeskikk ved kjøp og salg, men utover dette står annonsører fritt til å selge varene sine til den pris de ønsker og til de kjøpere de måtte ønske. Partene i en eventuell handel avtaler seg i mellom hvordan den endelige transaksjonen skal foregå. Norbrygg påtar seg intet ansvar for avtaler inngått på dette underforumet

Vi oppfordrer til at selgere legger ut følgende i annonsene sine:

- Beskrivelsen av varen. Bilder av varen bør så langt det er mulig legges ut i annonsen.
- Prisen du skal ha for varen.
- Ved en eventuell auksjon bør det settes en minstepris.
- Når en avtale om salg er inngått skal det opplyses om dette i tråden.

Edit: Retningslinjene oppdatert 16.03.12



Don't hate the player, hate the game...

Jeg ser ingen grunn til ikke å si jeg vil ha et tilbud du ikke klarer å bestemme deg for om du vil ha..
 
Etterspurte mer info, ikke uvanlig i netthandel. Har også sendt PM. Oppfatter dette som brudd på folkeskikk, rapporterer deg til moderator så får vi se.
 
Her var det bikkjer om beinet, ja! Sorry Bernts, den blir for billig. Kjøleren går til første interesserte part, slik ting skal foregå her. Om du er interessert, har jeg også en platekjøler a la den som er vist tidligere her, men den går nok for litt mer.
 
Her er det ingen mangel på folkeskikk (spør du meg)

Er fortsatt i Oslo-området, har fortsatt en platekjøler som ikke er i bruk, bytter den gjerne i en CFC  ;)
 
Nidveg skrev:
Her var det bikkjer om beinet, ja! Sorry Bernts, den blir for billig. Kjøleren går til første interesserte part, slik ting skal foregå her. Om du er interessert, har jeg også en platekjøler a la den som er vist tidligere her, men den går nok for litt mer.

Supert, sier takk for den. PMer deg i  morgen for detaljer.
 
Kjoygard skrev:
Etterspurte mer info, ikke uvanlig i netthandel. Har også sendt PM. Oppfatter dette som brudd på folkeskikk, rapporterer deg til moderator så får vi se.


Kanskje jeg formulerte meg på en litt uheldig måte... Men misjonen var å gi et tilbud til selgeren.
Ang mangel på folkeskikk. Her er jeg nok inhabil og meningen var ikke å bli oppfattet sådann.
Men det er en første gang for alt.. :brygging:
 
Tilbake
Topp