[OPPDATERT] ØLsmakekveld

Hei alle!

Vi er to stykker som har brygget siden jul, som gjerne kunne tenkt oss å være med på ølsmakekvelden. Vi har brygget for oss selv til nå, og kunne godt tenke oss å treffe andre som brygger for litt mer påfyll. Og ikke minst få litt tilbakemelding på ølet vi har laget til nå. Vi kan ta med vårt forsøk på en Amerikansk IPA. Er det plass til to til?

Sigurd og Torbjørn :)
 
Velkommen skal dere være :) En så lenge er dere de eneste som har sagt de kommer, men det kan jo alltids dukke opp flere. Jeg bor i Hamna (som dere kanskje skjønte av Haralds innlegg). Send meg gjerne en pm for adresse og tlf, så kan vi ta det derfra. Jeg har litt diverse som kan smakes på, noe på fat og noe på flaske.
 
kona jobbe i hælga... så da blir det lite ølkos på meg utenom et parr hjemme for å holde på helsa...

Håper jeg får ordnet en eller annen kveld jeg også, siden den første ble avbrytt.
 
Jeg kunne tenkte meg å komme inom en tur. Har brygget siden høsten og driver og brygger en klassisk engelsk IPA nå =)

Mvh

AKA skrev:
Hva er status på ølkvelden nå? Dersom det ikke ligger noen planer klare kan vi godt ta det hos meg førstkommende lørdag  (5. april). Jeg har ikke plass til så mange som Tormod, men 10 mann bør gå bra.
Jeg har også tenkt til å brygge en HumleHelvete-klone tidligere på dagen, så de som tidligere har meldt sin interesse og vil se hvordan jeg gjør det kan gjerne stikke innom og bli ut kvelden om ønskelig.
Tenker ølsmaking fra ca kl 20 og brygging fra ca kl 12 og utover. Tipper vi skal klare å ordne eller bestille noe mat mellom brygging og smaking også :)
 
Kom gjerne innom. Jeg skal straks ha i maltet i kjelen, så dagen er godt i gang ;) Litt usikker på hvor mange vi blir, men bortsett fra en liten luftetur med bikkja holder jeg meg hjemme hele kvelden så det er bare å stikke innom: Fembøringen 5 i Hamna (underetasjen til nr 7 som syns bedre fra veien). Telefonen min klarte presterte å gå i svart i dag, så det er PM, mail eller svar her som gjelder om noen vil ha tak i meg..
 
Ok den er grei. Æ tar bussen som er framme kl 2030. Ska se vad jeg finner på boden.

AKA skrev:
Kom gjerne innom. Jeg skal straks ha i maltet i kjelen, så dagen er godt i gang ;) Litt usikker på hvor mange vi blir, men bortsett fra en liten luftetur med bikkja holder jeg meg hjemme hele kvelden så det er bare å stikke innom: Fembøringen 5 i Hamna (underetasjen til nr 7 som syns bedre fra veien). Telefonen min klarte presterte å gå i svart i dag, så det er PM, mail eller svar her som gjelder om noen vil ha tak i meg..
 
Det var da som svarte, jeg har jo aktivert varsel for nye innlegg her, men dette har jeg ikke blitt varslet om. Jaja, hadde ikke mye å bidra med på det tidspunktet uansett.

Jeg har vært litt fraværende det siste året, mye å gjøre og med påfølgende stress. Da er det godt å få roet ned litt nå med brygging igjen. Prosjektet denne sommeren blir brygging til eget bryllup, satser på å ha litt forskjellig til da. Og man må jo prøvesmake før det serveres til andre  ;D

Ser frem til neste treff, når enn det skulle skje.
 
Tilbake
Topp