Påmelding og billetter til Juleølkonkurransen 2015

Og så er foredraget gratis for medlemmer, mens det koster 200 kr for ikke-medlemmer. Pris for mat og buss går kun til å dekke de faktiske kostnadene.
 
Det bør være mulig så lenge det er langs E6. Må bare få koordinert så vi vet hvor det evt. Skal plukkes opp folk. Jeg regner med vi sender ut en mail i forkant til alle som har kjøpt billett til bussen.
 
Var sein med å melde meg på i år, men innenfor 1. november. Nå fikk jeg mail om at flaskene skulle ha vært sendt 26. oktober, og må være norbrygg i hende innen 1. november. Er det med andre ord for seint å sende inn bidrag?
 
Det er mening at flaskene skal være mottatt ingen fristen. Bare få sendt det inn så fort som mulig så bør det gå bra.
 
Er vel mer at ølet egentlig skal inn før 1. november, men hvis det er sendt før 26. oktober, så kan det kommer fram senere. Det går nok helt greit å sende i dag dersom det kommer fram i morgen...

Sjøl sendte jeg flaskene i posten 26. oktober, og de var hentet allerede i går :)
 
Bor langt unna, så det er usannsynlig at det er fremme før tidligst tirsdag. Hvis noen kan fortelle meg når forbedømminga starter, så vet jeg om det er noen vits i å sende inn bidraget mitt.
 
Jeg prøver å melde meg på i siste liten her, men har litt problemer med skjemaet: Når jeg skal velge hvilken stilart ølet er basert på, får jeg kun ett alternativ; klasse 13F.

Hva om ølet er basert på en annen stilart enn dette?

Untitled.png
 
Jeg har meldt meg på publikumskonkurransen, men ser ikke noen bekreftelse på dette annet enn at det såvidt jeg husker ble angitt at påmelding var vellykket i browseren da jeg gjorde det. Jeg har ikke fått noen epostbekreftelse eller annen info, såvidt jeg klarer å se, så jeg får stole på at jeg husker riktig hva jeg la inn i alle felt.

Jeg lurer også på om det er etikettkonkurranse i år - og om etiketter skal sendes inn på forhånd eller om det er sånt man kan ta med selv, og da evt. i hvilken størrelse.
 
Det er ikke noe bekreftelse, men registreringen har gått finfint. Det er nok ikke kritisk at alle opplysninger stemmer 100%.

Det er ikke noe etikett-konkurranse i år.
 
Tilbake
Topp