gustavf
Norbrygg-medlem
Pål_M skrev:Du stiller da inn ønsket temp (f.eks 20) og antall grader ± (f.eks 1).
PID'en vil da legge strøm inn på 21 og ut på temp 19.
Da bruker du styreenheten som en termostat, ikke en PID-kontroller.
Pål_M skrev:Du stiller da inn ønsket temp (f.eks 20) og antall grader ± (f.eks 1).
PID'en vil da legge strøm inn på 21 og ut på temp 19.
Den eg brukar har normal SSR utgang for varming, ein releutgang for aktiv kjøling (trur ikkje denne har pid-algoritme) pluss ein (eller to?) programerbare alarmutgang som legg til eit rele om tempen når ein valgfri verdi.gustavf skrev:protto skrev:Å bruke denne utgangen er jo sjølvsagt uaktuelt på eit kjøleskap då vi snakkar om av/på pulsar ned imot eit par hundre millisekund. For ikkje å nevne at det er varmeutgangen...ville fungert motsatt av hensiken.
PID'en har også ein utgang for aktiv kjøling, det er ein releutgang som nok og vil vere hutrigare av/på enn eit kjøleskap hadde likt. I tillegg trur eg ikkje denne har noko fin regulering, då det ser litt tilfeldig ut når utgangen blir aktivert og ikkje.
Det er også eit par alarmutgangar som kan programerast til å bli aktivert ved valgfri temperatur. Desse kunne sjølvsagt brukast men du har ingen kontroll på om det er hysterese som passar eit kjøleskap, og kan risikere at levetida går ned.
Har du funnet en PID som har to utganger?
protto skrev:Vis meg ein pid som kan styre eit kjøleskap/frys utan å ta livet av kompressoren og eg vil bli overbevist.
Inntil det skjer er eg av den oppfatning at det ikkje vil fungere særlig bra.