Satte en Saison for en måneds tid siden, 2 fat a 19 liter. Lurte på å pimpe et av fatene med noe skoi til påske men litt usikker på hva jeg skal hive i... Noen tips? Gjerne litt utradisjonelt men samtidig påskete
Nå holder jo både du og meg til på en del av landet der påsken ikke akkurat er preget av ski, men en dose blå swix? Andre påskealternativer må være egg eller kanskje smørbukk. Det siste kan sløyfes om ølet allerede er fullt av diacetyl ;D Spøk til side så må jeg innrømme at jeg ikke har noen gode tips. Kanskje en anelse tare for å markere at båtsesongen snart begynner?
Nå holder jo både du og meg til på en del av landet der påsken ikke akkurat er preget av ski, men en dose blå swix? Andre påskealternativer må være egg eller kanskje smørbukk. Det siste kan sløyfes om ølet allerede er fullt av diacetyl ;D Spøk til side så må jeg innrømme at jeg ikke har noen gode tips. Kanskje en anelse tare for å markere at båtsesongen snart begynner?
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.