Rabattkoder for medlemmer 2021

gustavf

Administrator
Rabattkodene for medlemmer distribueres via SMS fra medlemsregisteret.

For å få til gang til rabattkodene sender du "NORBRYGG STATUS" til nummer 2030. Har du betalt og aktivt medlemskap får du da tilbake en bekreftelse på medlemskapet med rabattkoder. Har du et ubetalt medlemskap får du betalingsinformasjon. Fra du betaler, tar det ca 1-2 virkedager før betalinga er registrert.

Dersom telefonnummeret ditt ikke er registrert i medlemsregisteret, eller du av en eller annen grunn ikke er registrert som aktivt medlem, får du beskjed om å kontakte medlem@norbrygg.no. Der får du hjelp. Du kan også logge inn på https://norbrygg.hypersys.no/ for å sjekke hva som er registrert på medlemskapet ditt.
 
Brewshop
6% på alt av råvarer

Vestbrygg
5% Rabatten gjelder ikke for bryggemaskiner, komplette startsett eller varer hvor det er oppgitt at det ikke er rabatt.

Bryggøl
5%, gjelder for alle produkter unntatt allerede rabatterte varer

Ølbrygging.no
5% på veiledende priser. Gjelder ikke for komplette startsett, varer det allerede er tilbud på eller varer hvor det er oppgitt at det ikke er rabatt

Bryggselv
5% på råvarer. Koden gjelder også i alle våre butikker. Rabatten kan ikke kombineres med andre rabatter.

Humle og malt
5% på det meste

Bryggmann
Koden er gjeldene på alt unntatt tilbudsvarer

Petit agentur
5% på alle varer

Strømmen hjemmebrygg
5% på råvarer og det meste av utstyr. Bryggemaskiner, corneliusfat, snus/tobakks-produkter og enkelte andre produkter untatt.

Kitchenstore
25% rabatt på ølglass.

Endringer:
2021-01-11: Lagt til Ølbrygging.no
2021-02-09: Fjernet Beergear
 
Sist redigert:
Jeg har avtalegiro, men det ser ikke ut til at det systemet fungerer. Jeg står nå med ubetalt medlemsskap. Skal jeg betale på vanlig måte?
 
Jeg har avtalegiro, men det ser ikke ut til at det systemet fungerer. Jeg står nå med ubetalt medlemsskap. Skal jeg betale på vanlig måte?
Gikk inn på hypersys, fant faktura og betalte i nettbanken som en hvilken som helst annen regning, fungerte fjell det.
 
  • Like
Reaksjoner: JoW
Gikk inn på hypersys, fant faktura og betalte i nettbanken som en hvilken som helst annen regning, fungerte fjell det.
Tviler ikke på det, men siden jeg nå engang har avtalegiro som skal sørge for automatisk betaling, er jeg ikke så lysten på å gjøre det, og kanskje lage en masse krøll.

Litt kjipt; jeg skulle handle inn en del ting, men ville gjerne kunne bruke rabattkoden.:(
 
Tviler ikke på det, men siden jeg nå engang har avtalegiro som skal sørge for automatisk betaling, er jeg ikke så lysten på å gjøre det, og kanskje lage en masse krøll.

Litt kjipt; jeg skulle handle inn en del ting, men ville gjerne kunne bruke rabattkoden.:(
Jeg har også avtalegiro, men gjorde som @Kloakk da jeg ønsker å benytte meg av rabattkodene snart. Betalingen ble da registrert mot avtalegiro-avtale i nettbank (samme kid-nr), så da skal beløpsgrensen stoppe det om det skulle dukke opp en avtalegiro innen 31.jan. I verste fall får man vel bare et års medlemsskap til gode? ;)
 
Tviler ikke på det, men siden jeg nå engang har avtalegiro som skal sørge for automatisk betaling, er jeg ikke så lysten på å gjøre det, og kanskje lage en masse krøll.

Litt kjipt; jeg skulle handle inn en del ting, men ville gjerne kunne bruke rabattkoden.:(
Fakturaen har uansett frist 21.01 og jeg handla i forrige uke hos Olbrygging.no og fikk rabattene som vanlig.

Edit: Det var før jeg betalte for medlemskapet.
 
Jeg har avtalegiro, men det ser ikke ut til at det systemet fungerer. Jeg står nå med ubetalt medlemsskap. Skal jeg betale på vanlig måte?
Avtalegiro har en varslingsfrist og en stoppfrist. For å holde oss innenfor reglene til avtalegiro, blir derfor dette kjørt i et samlet opplegg fra Hypersys mot slutten av måneden. Har du behov for rabattkoder før kontingenten er trekt, kan du kontakte medlem@norbrygg.no.

Vi sender ut faktura mot slutten av måneden. De som vil betale før det, finner betalingsinfo i Hypersys og får det også som svar på melding til 2030 "norbrygg status".
 
Bruker vi ikke å få en epost med faktura?
De som har avtalegiro får SMS og e-post. De som har registrert seg som fakturabruker i Vipps får efaktura som synes i Vipps og nettbanken. Alle andre for faktura på e-post eller som brevpost.
 
Avtalegiro har en varslingsfrist og en stoppfrist. For å holde oss innenfor reglene til avtalegiro, blir derfor dette kjørt i et samlet opplegg fra Hypersys mot slutten av måneden. Har du behov for rabattkoder før kontingenten er trekt, kan du kontakte medlem@norbrygg.no.

Vi sender ut faktura mot slutten av måneden. De som vil betale før det, finner betalingsinfo i Hypersys og får det også som svar på melding til 2030 "norbrygg status".
En snill bergenser fiksa det for meg:).

Men kunne ikke medlemsskapet løpe fram til slutten av måneden, da? Litt snålt hvis man bare er medlem i elleve av årets tolv måneder hvis man velger avtalegiro:p.
 
Slik er tidsplanen fra Hypersys:
25/1 AvtaleGiro trekkfil sendast til bankane
25/1 Varsel om Vipps eFaktura-trekk (SMS)
26/1 Varsel om AvtaleGiro-trekk (SMS)
26/1 Vipps eFaktura-trekk i nettbank og Vipps
28/1 Brevpost blir sendt (til dei som ikkje kunne motta på andre måtar)
10/2 Hovudforfall
3/3 Purrerunde
 
Men kunne ikke medlemsskapet løpe fram til slutten av måneden, da? Litt snålt hvis man bare er medlem i elleve av årets tolv måneder hvis man velger avtalegiro:p.
Det er delvis ei begrensning i Hypersys og hvordan de håndterer medlemskap og delvis regulert i vedtektene.

Å distribuere rabattkodene via SMS var et valg for å forenkle jobben med administrasjon, ettersom vi brukte en del tid på å oppdatere rabattkoder og opplevde at det ble en del feil da de måtte både være oppdatert på forumet og på medlemskortet. Det gjør også rabattkodene enklere tilgjengelig for de som ikke bruker forumet.
 
Det er delvis ei begrensning i Hypersys og hvordan de håndterer medlemskap og delvis regulert i vedtektene.

Å distribuere rabattkodene via SMS var et valg for å forenkle jobben med administrasjon, ettersom vi brukte en del tid på å oppdatere rabattkoder og opplevde at det ble en del feil da de måtte både være oppdatert på forumet og på medlemskortet. Det gjør også rabattkodene enklere tilgjengelig for de som ikke bruker forumet.
Jo, men jeg fikk ikke rabattkodene, jeg fikk beskjed om at jeg hadde et ubetalt medlemsskap, og måtte betale (fikk beløp, kontonr. og kid). Dette er ikke helt greit. Vitsen ved å ha avtalegiro er jo at det er enkelt.
 
Jeg meldte meg inn senhøstes og fikk et medlemskort for både resten av 2020 og 2021. På dette medlemskortet finner man rabattkoder. Er disse de oppdaterte eller de fra 2020?
 
K
Jeg meldte meg inn senhøstes og fikk et medlemskort for både resten av 2020 og 2021. På dette medlemskortet finner man rabattkoder. Er disse de oppdaterte eller de fra 2020?
Jeg antar de er for 2020. Du vil kunne se på enkelte koder at de inneholder ett-eller-annet-2020
 
Fakturaen har uansett frist 21.01 og jeg handla i forrige uke hos Olbrygging.no og fikk rabattene som vanlig.

Edit: Det var før jeg betalte for medlemskapet.
Sko handle hos Ølbrygging i dag, gammle rabattkode funka ikkje.. Tok kontakt med Ølbrygging på messenger, ordna seg ikkje. det var før eg viste om fakturakrølle, men fikk betalt da eg fant meldinga om sms til 2030. så nå har eg kanselert og venter irritert for eg ikkje kan bestille =)
 
Slik er tidsplanen fra Hypersys:
25/1 AvtaleGiro trekkfil sendast til bankane
25/1 Varsel om Vipps eFaktura-trekk (SMS)
26/1 Varsel om AvtaleGiro-trekk (SMS)
26/1 Vipps eFaktura-trekk i nettbank og Vipps
28/1 Brevpost blir sendt (til dei som ikkje kunne motta på andre måtar)
10/2 Hovudforfall
3/3 Purrerunde
Dette er jo plynder, får ikkje brukt min rabatt i dag... sjøl om eg var i kontakt med ølbrygging på messenger og desse kodane... Fikk betalt og rekning via 2030... trist...
 
Sko handle hos Ølbrygging i dag, gammle rabattkode funka ikkje.. Tok kontakt med Ølbrygging på messenger, ordna seg ikkje. det var før eg viste om fakturakrølle, men fikk betalt da eg fant meldinga om sms til 2030. så nå har eg kanselert og venter irritert for eg ikkje kan bestille =)
Det kan være pga av at i dag er 21.01, men fikk også spørsmål om jeg hadde handle på nett hos de før, det har jeg, og det var der han fant at jeg var norbrygg medlem.
 
Tilbake
Topp