Rabattkoder for medlemmer 2021

Liten nedtur i år i forhold til tidligere er jo at Bryggselv kun har rabatt på råvarer og ikke alt lenger.
Jaja, blir det nye investeringer (eh klart det blir) så kan jeg jo sjekke med andre..
 
Hva gjør vi som har firmatelefon og ikke kan sende sms til kort-nr?
Kjedelig avtale det da, jeg ble tidligere bare trukket i lønn for slikt, men nå får jeg det også dekt så lenge det bare er noen kroner her og der.

Skulle til å si at du kunne logge på norbrygg.hypersys.no og laste ned medlemskort, men ser det står bare "rabattkoder kommer snart" på det. Da må du sende epost til medlem@norbrygg.no ref. første post.
 
Litt beklagelig at du kun får tilsendt rabbattkodene for 4-5 leverandører når du sender inn SMS. Det er da flere som gir rabatt, hva er koden hos dem?
 
Ikke akkurat rabattkoder men det har seg slik at jeg ikke har fått noen kontigentfaktura på mail og nå ser jeg at jeg er falt ut som Norbryggmedlem her på forumet. Finner ingen faktura ved innlogging på hypersys heller. Kan noen fikse dette?

Jeg er klar over at dette kanskje ikke er riktige stedet å poste dette, men har jo ikke lengre tilgang til medlemsforumet heller..
 
Med åtte mann i bryggelaget blir det gjerne øl for 15-20000 kr i året. Da blir det litt å spare på rabatter. Bryggselv har fjernet rabatten på ølsett, og da blir det litt prinsipp å benytte de utsalgene som tilbyr rabatter.
 
Tilbake
Topp