Regulator fra Biltema?

Heisann

Ser en del av dere snakker om en regulator for CO2 på biltema. Jeg klarer ikke å finne ut hvilket dette er. Noen som vil hjelpe?
 
Bilteme skønner bare hvis du vet nøyaktig hva du skal ha og det er reduksjonsventil, eller det vil du ikke fordi mutteren passer sikkert ikke på flaska og disse er gradert i flow istedet for trykk som vi vil ha.
 
Skjønte ikke den helt. Får vi ikke billige manometere på Biltema? Hadde ikke lyst å betale 1000 for en slik en til.

http://brygging.no/public/pics/produktbilder/Picture15.jpg
 
:)
når du skal finne noe på BT må du vite nøyaktig hva det heter, så du må i ditt tilfelle søke på
"reduksjonsventil"
da er det andre avsnittet i resultatet denne reduksjonsventilen,
som du desverre etterpå må bytte ut mutteren på for at den skal passe med gengene på gassflaska.
Evt. at du låner med deg og prøver i håp om å ha flaks at den passer, da kan det lønne seg å få en dedikert med en gang, det finnes like billige på Webben uten at jeg kan peke direkte på.
 
Odland skrev:
Aha

Noen som har tips om andre billige regulatorer som funker "right out of the box"?

Søk forumet etter CO2-regulator fra UK. Eller søk direkte på uk-ebay. Der selges det en del fine regulatorer som passer norsk standard kobling til rimelig penge :)
 
Odland skrev:
Aha

Noen som har tips om andre billige regulatorer som funker "right out of the box"?

Regulatorten fra gamle sveiseapparater (oksygenen) kan brukes - gjengene passer rett på flasken. Ikke ideell da den er noe grovt kalibrert på manometeret mener jeg å huske, men brukbar  og kan kanskje skaffes for ingenting. I "gamle dager" fikk jeg en slik hos en skrothandler.
 
Tilbake
Topp