Rustfritt eller forkrommet messing?

Jeg bestilte 3 kraner, shanks og håndtak fra Homebrewstuff på torsdag 7/6, det tok 7 dager og 14 timer så lå dette i postkassa uttafor huset :)

Må bare skryte av servicen der, jeg bestilte til fullpris og oppdaget senere at de hadde farsdagstilbud med $5 rabatt pr. kran. Sendte en mail til Samantha og fikk refundert 15 dollar på direkten, i tillegg til at frakta ble på $19 istedet for 50 som nettbutikken deres foreslo. Når jeg i tillegg (uten å spørre) fikk pakken levert merket med "Draft fittings $19.25" så sparer jo vi posten for masse arbeid også :)
Totalt så kom dette på kr. 1272, eller 424.- pr kran komplett.  :amen:
Erlend H.
 
Må også skryte av homebrewstuff, selv om det er en stund siden jeg bestilte derfra. Da bestilte jeg i tre forsendelser for å unngå moms, men de sendte det likevel i én pakke, slik at jeg måtte betale moms likevel. Kontakta dem siden jeg syntes det var litt dårlig at de gjorde det uten å si ifra, og de la seg flate og refunderte det jeg måtte betale i moms.

(Hadde faktisk prøvd å kontakte posten først for å forklare situasjonen, at jeg syntes det var dumt at jeg måtte betale moms når det var selger som hadde gjort en feil, og jeg hadde kvitteringer på at jeg hadde bestilt i tre forsendelser, men det var det lite forståelse for.)
 
Rutof skrev:
Freddy skrev:
Jeg fikk min kraner ifra HomeBrewStuff i går!

Og dem hadde vært så vennlige å skrive fiktiv lav verdi! Så null, moms og annet gebyr til den nosrke stat!  ;D Her snakker vi god service!

Supert. Jeg bestilte der Igår. Hvor lang tid tok det til du fikk godsakene?
Det tok bare 10 dager over dammen! Og det som vanlig post!
 
Lurer på om vi skulle ha forsøkt å få en rabattavtale med de folka der? Det må jo gå noen tusenlapper i uka til hjemmebryggeutstyr bare fra oss her på Norbrygg. Hvis Homebrewstuff er villige til å gi noen prosenter til medlemmer på forumet så kan det vel bli en vinn-vinn situasjon for begge parter. Når de i tillegg er gode på service, vet hvordan tolldeklareringen skal fylles ut  :angel: og sender kjapt og billig, så vil det for min del veie opp for at man av og til kan finne bedre priser hos andre.

Uansett, til dere som skal handle der: Sjekk at frakta i nettbutikken blir riktig! Jeg fikk opp frakt på over 50 dollar, men hadde på forhånd avtalt frakt på $19. Jeg måtte betale det nettbutikken ba om for å få lagt inn ordren, men fikk refundert mellomlegget dagen etter.

For de som er på handletur der borte så går det an å sende en mail til samantha at Homebrewstuff .com for å sjekke detaljene før dere bestiller.

Erlend H.
 
Tilbake
Topp