Innkjøp av tappe utstyr

Handet mine fra kegkits. com  men har handlet med denne karen før å han er veldig grei å ha med å gjøre. Krana er topp kvalitet!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
jepp den har 1/4" ytre diameter og 3/16" invendig diameter. gjengene ytterst på shanken er de rette for kranene da disse er standard gjenger.
bare pass på å kjøpe med nut( mutter) til tailpice.
om du sender de en mail å forklarer hva du ønsker hjelper de deg veldig gjerne med å komponere ei pakke.

Bare så det ikke er noen missforståelse, skal du bruke 1/4" slange mellom fat å kran?
Da håper jeg det er langt mellom disse to! det vanligste er å bruke 5 føtter med 3/16" slange for å hindre skum problemer.
 
Velg heller en shank med nippel. De har det også.
Be dem sende med beer tubing som passer. Ca 2 meter til hver kran.
Krana er bare å skru inn i "mutteren" som er til høyre på bildet. Det er krana som har gjenger.
 
Kittelsen skrev:
jepp den har 1/4" ytre diameter og 3/16" invendig diameter. gjengene ytterst på shanken er de rette for kranene da disse er standard gjenger.
bare pass på å kjøpe med nut( mutter) til tailpice.
om du sender de en mail å forklarer hva du ønsker hjelper de deg veldig gjerne med å komponere ei pakke.

Bare så det ikke er noen missforståelse, skal du bruke 1/4" slange mellom fat å kran?
Da håper jeg det er langt mellom disse to! det vanligste er å bruke 5 føtter med 3/16" slange for å hindre skum problemer.

Tenkte jeg skulle bruke en stub med 1/4" slange på øl ut ogen  ii krankoblingen og en john Guest overgang til 3/16 slange på 2 meter på hver side. Tror dere ikke det burde gå greit da med skum?
 
Burde funke det så lenge du har noen føtter med 3/16"


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kittelsen skrev:
Burde funke det så lenge du har noen føtter med 3/16"


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hva mener du med føtter med 3/16?
Noen andre som vet hva han mener med dette?
 
Ketil skrev:
Var vel for å være litt morsom antar jeg :)

Skjønte egentlig det, og fant den fornøyelig selv, men den ble så lett å misforstå når den ble forklar på en måte som er riktig i de fleste andre sammenhenger.
 
Tilbake
Topp