-= KeGeRaToR =-

@Keevenru
Flott prosjekt. Pusler litt med flowmeter selv for tiden.
Du har ikke tilfeldigvis en skisse eller foto av hvordan du koblet flere flowmetere til Arduino kortet?

Nytt prosjekt i mål.
Guinness inspirert minibar.
Utgangspunktet var samme kjøleskap som sist fra IKEA, 18mm eikeplater fra Biltema, bortsett fra toppen som er 30mm valnøtt, med striper av merbau og lønn, for å hente inn igjen Guinness fargene.
Sort dryppbrett med glass spyler.
Krana er det, som etter min mening, er den fineste Guinness krana med lys.
En gass slange inn i skapet, med kran for å veksle mellom co2 og Beergass, alt ettersom hva som skal tappes.

Vedlegg

• IMG_2464.jpeg
    3,8 MB · Sett: 91
  • IMG_2465.jpeg
    4 MB · Sett: 72
  • IMG_2466.jpeg
    3,4 MB · Sett: 61
  • IMG_2467.jpeg
    3,9 MB · Sett: 63
Nytt prosjekt i mål.
Utgangspunktet var samme kjøleskap som sist fra IKEA, 18mm eikeplater fra Biltema, bortsett fra toppen som er 30mm valnøtt, med striper av merbau og lønn, for å hente inn igjen Guinness fargene.
En gass slange inn i skapet, med kran for å veksle mellom co2 og Beergass, alt ettersom hva som skal tappes.
Fått tak i en gassmikser eller er det Beer Gas patroner som brukes? Kikket på de kranene jeg også men har foreløpig greid å holde meg :p

Fått tak i en gassmikser eller er det Beer Gas patroner som brukes? Kikket på de kranene jeg også men har foreløpig greid å holde meg :p
Etter en del leting så fant jeg frem til Gassbase as, 1500 for 5 liters flaske med Beer gas, 70%\30%, 500 for å fylle opp igjen. Blir supert resultat

Etter en del leting så fant jeg frem til Gassbase as, 1500 for 5 liters flaske med Beer gas, 70%\30%, 500 for å fylle opp igjen. Blir supert resultat
Kult! Finner ikke beer gas på nettsiden, men da er det vel bare å kontakte dem. Bruker du nitrogenregulator?

Stilig! Gassbase hadde ikke beer gas når jeg spurte de tidligere, så har handlet nitrogen flaske og regulator fra dem. Gas mikser fant jeg på Ebay.

Nytt prosjekt i mål.
Hah, jeg har brukt hobbykombinasjonen av møbelsnekring og ølbrygging mest til å snekre ølkasser. Dette var det stil over!

Tilbake
Topp