Amarillo
Norbrygg-medlem
Fristen for å sende er 16., så det skal kunne gå greit.Jøss! Jeg kan legge til felt for telefon, men spørs om vi rekker å få alle til å fylle ut.
Fristen for å sende er 16., så det skal kunne gå greit.Jøss! Jeg kan legge til felt for telefon, men spørs om vi rekker å få alle til å fylle ut.
Ja. Det stemmer.men da må du ha e-post
Jeg forsøkte det uten hell når jeg sendte NM forklær tidligere i år.Merkelig opplegg. Det må vel i det minste være mulig å skrive navn og adresse på en Norgespakke og levere manuelt?
Verste jeg har hørt! Så man kan ikke sende fysisk post til folk uten å kunne enten telefonnummeret eller eposten deres? Det syns jeg var litt spesielt.Jeg forsøkte det uten hell når jeg sendte NM forklær tidligere i år.
Klink umulig…
Måtte stå der å hente nr fra medlemsregisteret
Verste jeg har hørt! Så man kan ikke sende fysisk post til folk uten å kunne enten telefonnummeret eller eposten deres? Det syns jeg var litt spesielt.
Sånn har det blitt. Det er ikke så lenge siden man kunne sende pakke med bare adresse. Jeg tror litt av grunnen er at det kan ta lang tid å få oss til å hente pakker hvis de må sende ut hentelapp til postkassa og postmannen ikke kommer hver dag lenger.Verste jeg har hørt! Så man kan ikke sende fysisk post til folk uten å kunne enten telefonnummeret eller eposten deres? Det syns jeg var litt spesielt.
Det er vel ikke nødvendig å legge inn sporing da, pakken vil dukke opp i appen til mottaker.Nå kan man legge inn telefonnummeret sitt på profil-sida. Du kan også legge inn sporingsnummer fra forsida.
Jeg trodde ærlig talt at Posten hadde ganske grei oversikt over navn/adresse og telefonnummer og e-postadresse nå...Sånn har det blitt. Det er ikke så lenge siden man kunne sende pakke med bare adresse. Jeg tror litt av grunnen er at det kan ta lang tid å få oss til å hente pakker når de må sende ut hentelapp til postkassa og postmannen ikke kommer hver dag lenger.
Det er ikke sånn lenger at alle står i telefonkatalogen. Slutt på det også, på grunn av personvern sikkert.Jeg trodde ærlig talt at Posten hadde ganske grei oversikt over navn/adresse og telefonnummer og e-postadresse nå...
Jeg måtte legge inn mitt eget telefonnummer manuelt, i appen på min egen telefon, så det virker ikke som dene ene hånda veit hva den andre gjør. Å legge inn "99666666" som telefonnummer til mottaker fungerte, da, men det kan jo være et eksisterende nummer for alt jeg veit.Jeg trodde ærlig talt at Posten hadde ganske grei oversikt over navn/adresse og telefonnummer og e-postadresse nå...
Får feilmelding når jeg prøver å legge inn tlf.nr.Nå kan man legge inn telefonnummeret sitt på profil-sida.
Jeg ser detFår feilmelding når jeg prøver å legge inn tlf.nr.
Spørs når mottaker får juleølet sitt daJeg måtte legge inn mitt eget telefonnummer manuelt, i appen på min egen telefon, så det virker ikke som dene ene hånda veit hva den andre gjør. Å legge inn "99666666" som telefonnummer til mottaker fungerte, da, men det kan jo være et eksisterende nummer for alt jeg veit.
Prøv igjen nå!Får feilmelding når jeg prøver å legge inn tlf.nr.