Blir spennende å høre hva han syns. Jeg er ikke så god til å sette ord på smaker, og særlig ikke når det er lenge siden. Men jeg husker den som kompleks, interessant og ikke minst: god!
Enormt opplegg @cjohansen. Angrer som en hund på at jeg ikke slang meg rundt. Og for et etikettnivå folk holder. Kudos!
Neste år. Heldigvis ikke lenge til.
Pakken har ligget i hus en stund, delvis utpakket.
Nå er jobb pcn lukket og juleferien har startet, så da kjørte vi litt fotoshoot Gleder meg til å smake på godsakene tusen takk
Håper dette blir fast og til flere anledninger, bra insj
Jeg blir ikke klok på denne, som samsvarer bra med resten av livet mitt
En ekstremt tilbakeholden Imperial Stout som hevder den er en påske- f’n hare på 10.
Oppleves som et lettdrikkelig marsvin på hyttetur.
Forstå meg riktig.
Den er balansert, ingen stikkende alkohol, bra fylde og avmålte og spennende smaker.
Dvs. Ingen Påskehare på 10ABV…
Dette er et marsvin jeg hadde ønsket velkommen til meg i påske, jul og når-som-helst. Med glede.
Det avviker derimot litt fra en Easter Bunny på speed som etiketten skulle antyde.
Tusen takk til nissen
Et meget bra øl
M
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.